tiistai 4. kesäkuuta 2013

Kultaa pinkillä pohjalla




Moooi! Rupesin tässä hetki sitten illalla lakkaamaan kynsiä, ja nyt sitten sain nämä valmiiksi. Mua väsyttää ihan tajuttomasti, koska muutamat viime yöt on ollu tosi lyhyitä mun osalta. Ajattelin silti postata nämä nyt heti, ettei sitten jää. Itse kynsien lakkaus sujui ihan moitteettomasti, mutta jotenkin vaan tuntuu, että tää päivä ei ole ollut mua varten. Tiputin mun 2mm strassien laatikon lattialle, kaikki lokerot tottakai aukesi ja strassit lattialla. Ja nyt oon vielä niin väsynyt, että jätän niiden siivoamisen aamuun. Mutta en nyt rupea kirjoittamaan enempää, kuvat puhukoon puolestaan. Tämä tyttö nimittäin lähtee nyt nukkumaan! 

3 kommenttia:

  1. Tuli semmonen mieleen, että käytätkö paljoo fimoja? Onks niitä sun mielestä vaikeeta leikata vai ootko ostanut vain valmiiks viipaloituja?
    Hienot kynnet!!!!!!XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mää sillon tällön fimojakin käytän. En kuitenkaan niin paljoa, että olisin kokonaisia pötköjä ostanut, vaan valmiiksi leikattuja hyrrissä.
      Kiitos:)

      Poista
  2. Hienot. Mulla on toi samanlainen Wild Mild-lakka, mut vähän arveluttaa välillä, onks se hyvää lakkaa? Onko se toiminu sulla?

    VastaaPoista