sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Uusia lakkoja

Moikka! Olin torstaista perjantaihin laivalla parin kaverini kanssa ja ette ikinä arvaa mitä ostin sieltä! En ainakaan kynsilakkoja ;)
 Olin pihi enkä ostanut kun kolme Opia. Isadorat ostin eilen Porista.
Vasemmalta oikealle:

Bright Lights Big Color korallinpunainen lakka, jossa näyttää olevan kultaista ja vihertävää shimmeriä. Tipille lakkasin kaksi kerrosta, ja luulisin sen riittävän myös peittämään kynnet. Kuivui ihan kohtalaisen nopeesti. 

Yodel Me On My Cell tumma turkoosiin taittava sininen hopealla shimmerillä. Tätä pääsin kokeilemaan jo ihan kynsille. Lakkasin Annikan kynnet heti laivalla, kun olin lakat ostanut. Peitti hyvin kahdella kerroksella ja kuivui todella nopeasti! Jos haluaa lakkauksen nopeasti ja vielä, että kynnet kuivuiskin nopeesti, tää on oikee lakka siihen! Oon tosi tyytyväinen, että ostin tän kun aika kauan niitä lakkoja tuli siellä kädessä pyöriteltyä. :D 

Princesses Rule! nätti, hempeän vaaleanpunainen shimmerlakka. Yksinään peittääkseen tarvitsee varmasti useamman kerroksen, mutta tipille lakkasin kaksi. Tälläistä näin vaaleenpunasta shimmerlakkaa mulla ei entuudestaan ollut, mutta creme kyllä löytyy. Tästä lakasta saa varmasti kaikkein helpoiten peittävän tuloksen lakkaamalla jonkun muun lakan päälle. 
Sitten näihin kahteen Isadoran Sugar Crushiin. Nää on mun ensimmäiset sokeri/hiekka/tekstuurilakat. Oon jääny vähän jälkeen. :D Luulen, että oon vielä aika huono kertomaan näistä mitään, mutta yritän silti.

Diamond Crush hopeinen lakka hopealla hileellä ja joukossa on myös isompia glittereitä. 

Turquoise Crush turkoosi lakka turkoosilla hileellä ja joukossa isompia hopeita glittereitä. 

Aika lyhyiksi jäi, mutta en tiedä mitä muuta niistä sanoa. Olin ihan yllättynyt siitä, miten helppoa sokerilakkojen levitys oli. Odotan jo innolla koska pääsen kokeilemaan näitä ihan kynsille, mutta ensin on suunnitelmissa muunlaisia lakkauksia. 

15 kommenttia:

  1. Tää on sika siisti postaus. Olisi 3kysymystä. Voisitko laittaa Annikkaan kynsistä kuvan? Ja mistä kaupasta ostit noi princesses rule lakat tai noi kaks viimistä lakkaa ja mitä ne maksoi? Entä laitatko Let it be blogin puolelle mitään laiva reissustasi? ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljon!:) mulla ei oo kunnollista kuvaa niistä Annikan kynsistä, mutta yritän päästä mahdollisimman nopeesti kokeilemaan näitä kaikkia! Opin lakat ostin laivalta ja Isadorat Porin Prismasta. Ja juu, ainakin haluisin tehä postauksen laivareissusta sinne, mutta täytyy nyt katsoa kuinka tärähtäneitä kuvat oli :D

    VastaaPoista
  3. Mut paljon ne isdorit maksoi kpl

    VastaaPoista
  4. must noi viimeset lakat oli tosi hienoi ja titty muutki(;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mäkin tykkään!:) tai siis en varmaankaan ostais lakkoja, joista mä ite en tykkää :D

      Poista
  5. nii(; ni ositiks kaikki noi sielt laivalt?

    VastaaPoista
  6. ok mä muten tunnen sut !(:

    VastaaPoista
  7. ihania lakkoja! Kaverilla (toinen meistä joka pitää tota alla olevaa blogii) on kanssa toi Prinses rule ! :-) Paljonko OPIt maksaa laivalla? Kaupoissa jotain 18e vähän päälle että onko laivan hinnoissa huomattavaa eroa? :)

    erilaisiakynsia.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) aijaa:) opit maksoi siellä vaan 12.90! että on niissä aika huomattava ero

      Poista