maanantai 30. syyskuuta 2013

Syksy saapui kynsille

Moikka! Mulla on tänään koulusta taksvärkkipäivä, mutta oon ansainnut jo taksvärkkirahani, niin mulla on aikaa tänään sitten kaikelle muulle. :) Alotin kynsien lakkaamisesta. Lopputulos näyttäisi tältä:





Mulla on ollut nyt aika monet kynnet tässä lähiaikoina tosi tummia, niin nyt oli aika lakata jollain vähän räiskyvämmällä. Tuputtelin valkoisen pohjan päälle kaikki värit samaan aikaan, niin sain ne liukumaan siistimmin väristä toiseen. Mielestäni kynnet ei tarvinnut mitään erikoisia yksityiskohtia, kultainen glitterlakka riitti kuorruttamaan lakkauksen. :)

9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos, tykkään itsekkin kun tykkään syksystäkin! :)

      Poista
  2. Söpöt syksyn kynnet !

    VastaaPoista
  3. Ihanan syksyiset kynnet !:)

    VastaaPoista
  4. Tuli vaan mieleen että voisitko joskus näyttää videolla miten teet tollasia kynsiä kun haluisin itekki tehä mut en osaa? :)

    +Ihana blogi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy katsoa nyt, että jos vaikka yrittäisin toteuttaa! :)

      Kiitos(:

      Poista
  5. Mä ostin just tänään 3 uutta kynsilakkaa vapaavalinnasta kun 1 kpl makso1.50

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin meinasin mennä joku päivä käymään siellä, mut päätinki sitte säästää nekin rahat :D

      Poista
    2. Okei oikeestaan äiti osti ne lakat mäkin säästyin silt 4.50€;)

      Poista