keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Sapphire blue

Moikka! Tein viikko sitten äidille uudet geelit ja unohdin kuvata ne seuraavana päivänä. Tänään koulussa kaverini muistutti periaatteessa mua, kun kerroin sillon viikko sitten tekeväni äidille kynnet, mutta postausta ei ollut tullut vieläkään. 



Päädyttiin tekemään kokonaan yksiväriset. Sekoitin sinisen geelin kahdesta eri pigmentistä pieneen määrään rakennusgeeliä. Mun mielestä tästä väristä tuli ehkä hienoimman värinen geeli, mitä noista mun pigmenteistä olen sekoitellut! :) Suorassa auringonpaisteessa näyttää hiukan jopa hologrammiselta! Nimettömiin ja peukkuihin tein pisaran mallisista ja 2 mm pyöreistä strasseista koristeet.

12 kommenttia:

  1. Kauniin väriset!

    VastaaPoista
  2. Kauniit ja ihanan väriset kynnet!

    Voisikko joskus tehdä postauksen, että miten teet geelikynnet ja minkä merkkisiä geelejä käytät? :)
    Ite oon kiinnostunut nyt geelikynsistä ja olis kiva tietää mitä merkkejä ja miten lukemani blogit geelikynnet tekevät. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Hei toi olikin hyvä idea! Koitan toteuttaa mahdollisimman pian :)

      Poista
  3. tosi kauniita rakastan su kynsii iha vitusti ja muutenki oot kamala hivrotta!:)

    VastaaPoista
  4. yäkkkk vihaan sua

    VastaaPoista
  5. ihanat (; ja toi väri on tosi upee muute mikä sen sun toisen blogin nimi oli?

    VastaaPoista
  6. ihanat (; ja toi väri on tosi upee muute mikä sen sun toisen blogin nimi oli?

    VastaaPoista
  7. Löysin äskön sun blogin ja ihastuin täysin!
    Oot ihan älyttömän taitava tekemään noita kynsiä!
    Tykkään ittekki laittaa kynsii mut mul ei oo kauheesti mitään millä tehdä:( Mistä oot ostanu kaikkia noita välineitä?(: (Esim sen millä saa tehtyy sitä pitsikuvioo?:3)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Pitsikuvion olen leimannut konadilla, ja konad tarvikkeet olen tilannut mimaxilta :)

      Poista