lauantai 7. syyskuuta 2013

Kynsiä arkistojen kätköistä

Juu, elikkäs multa on jääny postaamatta mun kolmen kaverin kynnet, joten aattelin laittaa ne nyt sitten samaan postaukseen. Keskiviikkona mun kaveri kyseli, että enkö meinaa lainkaan postata kynsiä, jotka tein viimeksi hänelle. Ajattellin samalla tarkistaa kansiot vähän pidemmältä ajalta, ja löysin kahden muunkin kaverini kynnet. 
Yllä olevat kynnet tein päivää ennen koulun alkua kaverilleni toiveiden mukaan. :) Pohjalla on Oriflamen Lavender Shimmer, kärjissä vinosti Maybelline Mini coloraman jokin pastellivaaleanpunainen (nimi ilmeisesti kulunut pois) ja päällä eri kokoisia ja muotoisia strasseja ja helmenpuolikkaita. Plus tottakai oli alus- päällyslakat.

Nämä molemmat, yläpuolella ja alapuolella olevat kynnet tein kavereilleni viime kerralla, kun olimme mökillä. Kuvia ei otettu heti ja kaikki strassit ei näköjään ollut enään silloin paikallaan. Ylemmässä tuputtelin nail repairin päälle Yes Loven 247'aa. Ihan kärkiin tuputin Seppälän nimetöntä pinkkiä lakkaa. Kaiken päälle vielä Nails'in pinkkiä glitter lakkaa. Jostain kumman syystä en tällekkään lakalle löytänyt nimeä tai numeroa. 
Sitten vielä pari mustaa sydänstrassia ja päällyslakka. 


Näissä lakkasin ensis kaikki kynnet valkoisiksi Wet n Wildin French White Crémellä. Liilan liukuvärin tein Opin Planks a Lotilla. Sitten vain lisäsin vielä sinisiä ja liiloja tähtistrasseja. Ja näissäkin tietenkin se alus- ja päällyslakka. :) 

Noniin, semmoisia kynsiä. Tuli silti jonkilaista päivitystä tämänkin blogin puolelle, vaikka omia kynsiäni en ole oikeen ehtinyt lakkaamaan, iltaisin kun en ole ollut kotona. Vanhat lakat olen kuitenkin ottanut pois, kun en tykännyt niistä. Tänään tai huomenna sitten vihdoinkin aijon kynnet lakata, postausta niistä huomenna. :)

4 kommenttia:

  1. Hehee, olin eka kommaaja :D
    ihania kynsia osaat kyllä tehä, ei muuta voi sanoa! olin ite menossa just blogilleni tekemään samantyylistä postausta missä näyttäisin vähä mun kynsiä miä oon tehny (lähinnä itelleni) nii huomasit että olit tehnyt tämmösen, oli pakko käyä kahtomassa :) Tykkään! http://sirinblogilifeisaplay.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. noi ekat kynnet oli ihanat! Mistä ostat aina noita strasseja?
    Ja mun kynsi blogi: http://cantholdusjulianna.blogspot.fi/

    VastaaPoista