tiistai 27. marraskuuta 2012

Sinisiä ruutuja






Moikka vaan! Tänään mulla oli vähän ongelmia jo pelkästään pohjavärin valitsemisen kanssa, olis ollut niin montaa mitä olisin halunnut käyttää! Päädyin kuitenkin Wet n Wildin Teal Of Fortuneen. Näiden lakkausten poistamisen yhteydessä taidan tarvita myös bufferia, jos tämä kyseinen lakka on värjännyt kynnet sinisiksi. Kerran aiemminkin olen tätä jo käyttänyt (näissä kynsissä), ja silloin kynteni eivät värjäytyneet ihan niin paljoa, mitä muilla olen nähnyt. 

Koristeluihin hain ideaa taas kerran suoraan omasta blogistani vanhoista lakkauksista. Viime keväällä olin lakannut melkein samanlaiset kuin nämä, eri värein vain. :) Ne kynnet löytyvät täältä. Omasta mielestäni tämä lakkaus sinisenä on kivemman näköinen.  
Eipä mulla nyt sitten tällä kertaa muuta. 

4 kommenttia: