maanantai 20. elokuuta 2012

Riikinkukon sulat

..Tai semmoset näistä ainakin piti tulla mutta en nyt menisi sanomaan, että nää näytti niiltä. Koulussa kuitenkin tunnistettiin mistä idean olin saanut, niin ei ihan täydellinen epäonnistuminen kuitenkaan ollut. ;) 




Mulla on ollu ny parina päivänä ongelmia keksiä kynsille uutta asua. Pitäis kai ruveta kiekolle suunnittelemaan tai jos vaikka pitäisin jonkinlaisen teemaviikon/-kuukauden. No joka tapauksessa oon tässä näin tunnin sisällä alottamassa tekemään uusia lakkauksia, kun sain jonkinlaisen idean selatessani vanhoja postauksiani. :) Postausta niistä varmaankin huomenna, tai sen mukaan mitä ehdin. 

11 kommenttia:

  1. Mulla olis 2 ehdotusta kynsille! :) 1. kerää maasta jotain tosipieniä kukan lehtiä (Sellasia jotka mahtuu kynnelle) Kerää joka kynnelle1 + pari vara lehteä, ni laita jonkun kirjan väliin vaan 1 päiväksi, ei sen enempää ja sit sen jälkee laita aluslakka ja se lehti ja päälyslakka! Tadaa! :) :DD ja Sit 2. on se että lakkaat jollain värillä kaikki kynnet ja annat sen kuivua, sitten otat jonkun toisen lakan ja lakkaat kaikkien kynsien päälle sitä väriä ja ennen ku se lakka on kuivunu, ni otat elmukelmua ja teet siitä pieni palloja ja alat painelemaan kynsille niin siitä tulee sellasta kivaa jälkeä! :)

    Tossa oli 2 ehdotusta, en sit todellakaan keksiny noita ite vaan katoin muista kynsiblogeista! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon nähny molempia kynsiä muissa blogeissa, täytyy pitää mielessä:)

      Poista
  2. Musta noi on just hyvin onnistunu!! :))

    VastaaPoista
  3. Ihan hienot noi on :) Tee vaikka se 31 Days Challenge ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:) Voi olla, että suunnittelen oman teemaviikon/-kuukauden. ;)

      Poista
  4. owo!! aiva ihanat kynnet rakastuin!! :)) <3 noi on tooosi mageet.. ite en varmaa osais.. :_( käytätkö yleensä conadei yms.?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) kyllä mä käytän konadia sillon tällön. :)

      Poista
  5. Moi! Mä haluisin kysyä sulta jotain kysymyksiä :D

    Kuinka usein lakkaat kysiäsi?
    Omistatko kynsipalettia?
    Lempi kynsisivellin?
    Kauan olet harrastanut kynsiä?
    Lakkojen määrä?
    Käytätkö akryylivärejä?


    Ja sitte ois yks ehotus :3. Et voisiks säkin kokeilla tehä tällästä one stroke- kukkaa kynsilakoilla? Haluun nimittäin tietää et onks se jotenki mahollista tehä ilman akryyleja :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa :)

      Lakkaan kynsiä niin usein, kun tänne tulee postauksia, eli muutaman kerran viikossa keskimäärin. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

      Joo, on mulla kynsipaletteja, jos siis kiekkoa tarkotat.

      Hmm,varmaankin kaikki pienet on mun lemppareita. :D

      Kynsiä oon harrastanu jo kolmisen vuotta, blogia oon pitänyt vasta reilun vuoden.

      Lakkoja on tällä hetkellä reilut 16o, tarkasta määrästä en ole aivan varma.

      Käytän akryylimaaleja jonkin verran.

      Luulen ettei one stroke tekniikka toimi kynsilakoilla, valitan. :)

      Poista