sunnuntai 26. elokuuta 2012

Flormareilla vesimarmorointia

Perjantaina sanoin marmoroivani, tässä olis lopputulos! Oon ihan tyytyväinen näihin. :) Pohjalle laitoin Models Ownin Naked Shimmerin, koska mun mielestä se sopi sinne. 




Näitä kynsiä oli hirveen vaikee kuvata. Nää oli ainoot julkasukelposet kuvat. 
Vaikka sanoinkin olevani tyytyväinen näihin, luulen etten viihdy näissä kovinkaan kauaa. Riippuu myös koulusta, että milloin ehtii lakkaukset vaihtamaan. Huomenna on kuvista, niin ei pitäis tulla niin hirveesti läksyä, joten voi olla että huomenna jo teen uudet. :D 

Mulla jää tosi usein kirjottamatta postauksiin kaikki mitä oon suunnitellu. Esimerkiks mun piti mainita viime postauksessa, että lyhensin kynsiäni vähäsen tuon oikean etusormen takia. 
Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa? 

14 kommenttia:

  1. Nätit on, hyvin oot onnistunut:)

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet :) Mulla on itselläni tuo sama ongelma, sillä kitaransoiton takia oon joutunu lyhentään nimetöntä, etusormea ja keskisormea, surullista :( :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! (: Mäkin meinasin jossain vaiheessa opetella soittamaan kitaraa, mut hermot ei kestäny kun ei sujunu. :D

      Poista
  3. Miten saat ton vesimarmoroinnin onnistuu noin hyvin? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo tää oli toinen kerta kun se onnistui kunnolla, se riippuu vissiinkin aika paljon lakoista ja veden lämmöstä mun kokeilujen perusteella. :)

      Poista
  4. Miks mä en osaa marmoroida... x( x) Hei muuten hieno blogi, liityn lukijaks! ;)

    VastaaPoista
  5. Mulla on toi kynsien lohkeilu ongelma:(
    Mun kunnet on pitkät paitsi sit aina yksi kynsi on lyhyt
    Ps.ihania kynsiä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se ei niinkään oo ongelma, lohkee jos osuu kovaa johonkin, ym. :)
      Kiitos! (:

      Poista