torstai 9. elokuuta 2012

Kukkia ja pari uutta lakkaa

Eikä! Huomenna alkaa koulu. En haluu sinne. :D Mutta joo, kynsiin. Nyt kokeilin tota toista H&M'n lakkaa. Koostumukseltaan lakka on samanlainen kuin sininen. 





Koristelut on taas kukat. En jaksanu ruveta tekemään mitään erikoista mikä ei välttämättä onnistuiskaan, niin tää oli hyvä ratkasu. 

Oon unohtanu postata mun uudet Flormarit, jotka ostin lauantaina. Vapiksessa oli taas 3 lakkaa vitosella ja totta kai mä olin heti tyhjentämässä hyllyjä entisestään. :D Kuvassa on vaan 8, vaikka ostin 9. Yhden lakan äiti halusi varpaankynsiä varten, joka mulla kyllä oli jo entisestään. :D


Vasemmalta oikeelle: U04, U23, U24, U14, U05, 378, 36o ja 118.

Eilen tulin Turusta ja sieltä tuli pari lakkaa mukaan Seppälästä. 


Models own - Naked Shimmer, Wild & Mild - Fashion Passion ja Wet n Wild - Gray's Anatomy.

Tämmöstä tällä kertaa. :)

20 kommenttia:

  1. Ihania uusia lakkoja, KAIKKI MULLE! =DD Jullen klassiset kukat, aina yhtä ihanat :)♥

    VastaaPoista
  2. Iiihanat kynnet :) Osaat niin hyvin tehdä noita kukkia !
    Mites kävi, värjäskö se sininen lakka kynsii ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: ei värjänny oikeestaan yhtään. :)

      Poista
  3. täälläpäin on noi Flormarit alennuksessa ni yks maksaa vaa 1euron! :D

    Ja hei, kivat kynnet taas! Noi kukat on ihanat! :) Ite en osaa tehä, ku kerran katoin noista sun kynsistä mallia ni yritin niitä kukkia! :D lopputulos oli jotain ihan kauheeta! :DD

    VastaaPoista
  4. ihana lakkaus ja kivoja lakkoja

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat kynnet:) milles luokalle sä meet,vai ootko jo lukiossa tai amiskassa?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti (: Joo, seiskalla oon, niin ku sivupalkissa lukee, oon 13. :)

      Poista
    2. okei:) joo niimpä lukeeki,sori en huomannu:D

      Poista
  6. Sä oot niin hyvä tekeen tommoset kukat ! : )

    VastaaPoista
  7. Tosi kiva blogi sulla!(: Liityin lukijaks ja tossa sulle mun osote jos haluat käydä kattoo elikkäs www.hyvyyvonvallannutminut.blogspot.fi (: Ja lukijaksikin voi liittyä jos kiinnostaa!(:

    VastaaPoista