maanantai 8. huhtikuuta 2013

Kaverin kukkakynnet

Moikka! Taas tää mun postaustahti on ollut vähän liian harva, mutta syynä on muukin kuin laiskuus. ;D Oon nimittäin kerrankin tehnyt muutakin kun istunut päivät pitkät koneella. Viime viikolla parina päivänä olin kavereiden kanssa ja torstaina muutamat oli meillä. Omia kynsiäni kun en ollut hetkeen ehtinyt lakkaamaan, niin sain tehdä kahdelle kaverilleni, Annikalle ja Mintulle kynnet. Syy sitten siihen, että miksi postausta tulee vasta nyt on se, että olin viikonlopun kuumeessa, mutta nyt on jäljellä enään yskää ja nuhaa. 



Tässä postauksessa esittelen toiset näistä kynsistä, jotka tein. Annika halusi pinkkiä ja strasseja ja muuten mulle jäikin sitten aika vapaat kädet. Mun mielestä on aina niin hankalaa, kun mulle annetaan liikaa valtuuksia toisen kynsien tekemisessä, jos niiden omistaja ei sittenkään pidä niistä. :D Näistä tuli kuitenkin ilmeisesti mieleiset, joten mäkin olin tyytyväinen. :) Kuvista kiitos Mintulle, joka kuvasi myös melkeempä koko lakkauksen vaiheet! :) 

2 kommenttia:

  1. Hienot! Mitä lakkaa käytit tuossa mustassa kukassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Kukka on oikeestaan tumman liila :D Ja lakka oli Kissin Dark Purple.

      Poista