sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

Hyvää pääsiäistä!




Moikka! Lakkasin eilen kynnet jo keltaisiksi, mutta en sitten vielä keksinyt koristeluja, joten jätin ne tälle päivälle. Nimettömiin ja peukkuihin tuli pupun korvat ja muihin helmenpuolikkaita ja strasseja. 

Mä en tiedä, että miten ihmeessä mä taas onnistuin, nimittäin kaadoin taas päällyslakan pöydälle. Viimeks mulla kävi niin pari kuukautta sitten, ja sillon sain pelastettua enemmän lakkaa takaisin pulloon, kuin nyt. Noo, sitä sattuu eikä mun maailma sellaiseen kaadu, varsinkaan kun pöytään ei jää mitään jälkiä kynsilakanpoistoaineesta. :) 

Mukavaa pääsiäistä kaikille! :)

4 kommenttia:

  1. Mäkin aina onnistun kaatamaan kynsilakkapulloja. Kerran kaadoin äitini matolle punaisen lakan ja eihän se siitä lähtenyt. :/ No onneksi sitä mattoa voi pitää toisinkin päin. :D

    Tosi hienot kynnet, kun niin pirteän väriset. :)

    VastaaPoista
  2. En siis oo ainoa keneltä ne pullot tuppaa kaatumaan. :D Onneks äitisi matto ei sitten ihan kokonaan pilalle mennyt, jos toisinkin päin voi käyttää:)

    Kiitoksia! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi ihanat! Mä oon vielä parempi kaataa pulloja sillä kaadoin KYNSILIIMAN pöydälle. Kivat tahrat siihen tietty jäi :D Siin on sellane kiva "vuori" sitä liimaa :D


    http://hippuliininkynnet.blogspot.fi/

    Kiitos jos luet blogini!

    VastaaPoista
  4. Kiitos:) Sitä oli sitten varmaan mukavaa kynästää pois ?:D

    VastaaPoista