lauantai 13. huhtikuuta 2013

Epäonnistuneet suttukukat

Mietein jonkun aikaa, että kehtaanko lainkaan julkaista tälläisiä kynsiä netissä. Päätin nämä nyt kuitenkin tänne laittaa. En muista koska viimeksi olisin epäonnistunut ihan perus kukissa näin pahasti! Oikeasti, mun mielestä näitä ei edes voi kutsua kukiksi. Taitaa mennä lakat vaihtoon heti kun on aikaa. 



Mulla oli eilen nimpparit ja sain kummitädiltäni muutaman lakan ja jonkinlaisia diamond shape hileitä pulloissa. :)


Yes Love 89, D10 ja D7


Swatchasin lakat heti kiekolle. Tykkään kaikista, mutta lemppariksi näistä taisi nousta D10, eli tuo kultainen glitter. 


6 pientä pulloa glitter hileitä, näitä en ole ehtinyt testaamaan vielä millään tavalla, mutta kyllä tässä lähiaikoina ajattelin kokeilla. :)

Tämä postaus jää nyt tekstin puolesta vähän lyhyeksi, koska mulla ei ole nyt aikaa kirjoittaa enempää. 

16 kommenttia:

  1. Sun blogi on yksinkertasesti vaan niin ihana <3 kaikki nuo kuvat,lakat,kynnet,glitterit ja ihan kaikki ! mut eikö sulla mee lakkoja "hukkaan" jos melkein joka päivä teet uudet kynnet :--D ?
    ja mistä oot saanu noita kynsikiekkoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon:) Tämmöset kommentit piristää aina mun päivää. :) Mä en ajattele sitä niin, että ne menis hukkaan, niin ei se mua sinänsä harmita. :D Kiekot oon tilannu MiMaxilta. :)

      Poista
    2. Hei, et voi sanoo että noi ois menny pilalle! Minä en osaa lakata puoleksikaan noin hyvin et... :D mun pitäis perustaa "Epäonnistuneet Kynnet-blogi". Oot aivan huippuhyvä lakkaaja, sun pitäis olla valossa enemmän! ♥

      Poista
    3. Mielipiteensä kaikilla, tykkään et ku teen kynnet et ne on just eikä sinne päin. :) Mut kiitos paljon! :)

      Poista
  2. Hei ei noi oo menny pilalle! Näkisit mun kunnet kun mä lakkaan....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, itse en ainakaan pidä näitä mitenkään erityisen onnistuneina. :D

      Poista
  3. hienot, noi värit sopii kivasti! :)

    VastaaPoista
  4. Kivat kynnet ja tuotteet jotka sait

    VastaaPoista
  5. Vai että suttukynnet :DD seliseli julle, senki huomio.. ;);)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On nää, en muista koska viimeks olisin tehny näin suttusii kukkii.

      Poista
  6. Moi! Sun blogi on aivan paras. Ja teet sika hienoi lakkauksii <3.
    Piti kysästä että mistä noita yes loven kynsilakkoja voi ostaa??, muualta ku netistä mieluusti...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin haluaisin yeslovejen ostopaikkaa kysellä. :)

      Poista
  7. ihan sikahienot han nää on !
    mut kysyn vaa et mihin käytät aina tota trindin valkosta lakkaa ku seon joka postauksessa. Laitatko aina sen alle vai ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kynnenkovettajaa, eiks ookki??;)

      Poista
  8. Mul on tota Yes Loven D7. On ihan kivan väristä :)Ja toi pinkki glitterihile on kans tosi nättiä! :) Mistä oot ostanu ne?

    http://katsuliiih.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Oijoi... Ihania hileitä *blingbling* :)

    Olet muuten todella taitava, jään seurailemaan.

    VastaaPoista