keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Holorusetit





Tein tänään vihdoin ja viimeit itelleni uudet kynnet. Ulkona on ollut aurinkoista, niin aattelin sitten lakata hololakalla, jos vaikka se holoefekti jossain vaiheessa näkyisi. Kuvatessa en sitä saanut kovin hyvin näkyviin, koska nämä Flormarin holot eivät ole niin kovin voimakkaita. Oon niin kuolannut Color Clubin Halo Hues kokoelman lakkoja, katsoo jos tässä jossain vaiheessa tilaisin.;) 

Näistä kynsistä sen verran, että oon tyytyväinen miten sain leimat osumaan kohdilleen noinkin hyvin. Keskisormi meni vähän enemmän vinoon, kuin muut, mutta eipä tuota huomaa. Näin jälkeen päin ajatellen strassit olis voinut olla 1,5 mm, eikä 2mm. 

7 kommenttia:

  1. Tosi hienot! Mäkin lakkasin tänään kynnet, tein semmoset maalitahra kynnet. :) Monta vuotta oot harrastanu kynsien lakkailua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Mullakin on ollut joskus semmoset:) Hankala sanoa, en meinaa muistaa enään :D lähemmäs 4 vuotta:)

      Poista
  2. Voisit varmaan antaa mulle pikkusen vinkkejä kynsien lakkaamiseen - minä jos joku oon surkee lakkaaja, ja kynsien pureskelu on pikkunen ongelma... siks haluaisin kynsiin vähä jotain näkyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, pureskelu ainakin kannattais lopettaa. Näin keväällä kirkkaat värit voi olla kivoja. :) Tai en nyt tiä, että voiko tätä ihan kevääksi sanoa.

      Poista