tiistai 9. huhtikuuta 2013

Nightly sea dream

Tänään olis sitten vuorossa kynnet, jotka tein viikko sitten torstaina Mintulle. 



Toiveena oli saada sinistä, liilaa ja tähtiä. :) Näissäkin päädyttiin liukuväriin, koska niin saatiin nätisti violetti glitterlakka kärkeen. Aluksi oli tarkotus leimata tähtiä, ja kyllähän mä kokeilinkin, mutta kun toi liila lakka on niin hidas kuivumaan, että suunnitelmaan tuli muutosta sen verran, että mustat tähtileimat muuttui hopeisiksi tähtistrasseiksi. 

Tällä kertaa kuvauksen hoiti Annika, kiitos siitä. :) Monet on varmaan huomannut, että mun otsikot on välillä vähäsen tönköhtäviä, mutta nyt ei, koska se ei ole tullut mun päästä. :D Oon meinaan hirveen huono keksimään mitään otsikkoa, mikä edes houkuttelisi lukemaan. Kiitos siis Mintulle tämänkertaisesta otsikosta. :) 

3 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, tykkään väreistä kovasti! :)
    Mitä lakkoja muuten käytit näissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)
      Näissä on ihan vaan nail repair, niin kun yleensä kaikissa mun tekemissä kynsissä, Maybelline MNY - 657, Yes loven glitterlakka nro 6 + päällyslakka. :)

      Poista