sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Ääretön Sini

Heippa vaan kaikille:) Kerroinkin jo toisen blogini puolella, että nyt ollaan sitten jo kotiuduttu Kuusamosta pitkän automatkan jälkeen. Äskön sain kynnet valmiiksi. Oon aika väsynyt ja mun päästä on kadonnut kaikki ideat. Normaalisti mulla ois vaikka mitä toteuttamatonta. Kynnet ovat myös sen näköiset. :D 



Vihdoinkin pääsin kokeilemaan Lumenen Ääretöntä siniä. Mahtava lakka jo siinä mielessä, että mulla ei tälläistä taivaan sinistä cremeä ennestään ollut. Olisi peittänyt jo ensimmäisellä kerroksella, mutta laitoin vielä varmuuden vuoksi toisen, jos auringonpaisteessa kuultaa yhden kerroksen läpi. Harmittaa tuo kultainen Konadin leimauslakka, kun se ei erotu kunnolla minkään värisestä pohjasta. Täytyy katsoa jos noiden mun pigmenttipurkkien joukosta löytysi kultainenkin, niin saisi lakka vähän tehoa. 

Tähän lakkaukseen jäi yksi musta lammas, nimittäin oikea keskari. Se on vieläkin vaaleanpunainen fimokukkineen. En viitsinyt edes kokeilla puhdistaa siitä lakkoja pois, koska aivan kynsinauhan yläpuolelta nahat rullaantuivat. Siihen syynä on se, miten mä aina onnistun sähläämään. :D Olin kantamassa puista puutarhatuolia takaisin paikalleen (puutarhakalusteen pestiin). En tiennyt että istuin osa hyppäisi sormilleni, kun nostin tuolia sen verran, ettei se osu kukkapenkin reunaan. Lopputuloksena kipeät sormet ja verta. Ensi kerralla oon varovaisempi. ;D 

8 kommenttia: