torstai 20. syyskuuta 2012

Postin tuomisia ja kynnet

Postissa oli tänään tullut mulle pieni paketti, joka sisälsi muutaman glitterin, Konadin leimauslakan ja m77 laatan. Neljä noista glittereistä on glittersekotuksia, joissa on siis erikokoisia glittereitä. Kaksi purkkia glitter diamondia, 2 mm ja luultavasti 1mm. Molemmat on hopeita, vaikka isompien olis pitäny olla kultasia..

Testaukseen pääsi taas yksi Oriflamen lakoista. Pullossa lukee vain silver, enkä näin äkkiseltään netistäkään löytänyt nimeä. 



Päälle leimasin m77 laatasta tuolla uudella vaaleanpunaisella leimauslakalla. Pari glitter diamondia vielä ja olin tyytyväinen. :) 
Koulussa pari kaveria on ihmetellyt, kun mulla ei joka ikinen päivä oo uusia lakkauksia. Tottakai mullakin on muu elämä, enkä välttämättä ehdi aina tekemään. Ideoitakaan mulla ei aina oo niin paljoa. Mutta tämmöset tällä kertaa, viikonloppuna varmaanki taas uudet. :)

8 kommenttia:

  1. Sulle ois haaste mun blogissa! :))

    http://helouuuu.blogspot.fi/

    P.S. Kivat kynnet!! :)

    VastaaPoista
  2. Moikka! :D mistä tilaat noita sun kynsilakkoja, koristeita yms?

    VastaaPoista
  3. Ihanat!!Lakkaan itte paljon kynsii myös mut oot iha sika taitava!

    VastaaPoista