perjantai 8. marraskuuta 2013

Tilaus pitkästä aikaa

Moikka! Rupesin tossa joku päivä miettimään, etten oo tilannu ikuisuuteen, meinaan ihan oikeesti tosi pitkään aikaan yhtään mitään kynsiin liittyvää. Keskiviikkona sitten päätin tehdä tilauksen Mimaxille, en kuitenkaan mitään kovin suurta, mutta tilauksen silti. 
Water decalseja. Oikeesti mua hävettää myöntää, että nää on mun ekat decalsit, vaikka kaikissa muissa blogeissa nää on pyörinyt jo iät ja ajat! :D Mutta kun tosiaan, mun viime tilauksesta on varmaankin noin vuosi.. hävettää myöntää sekin. :D 
Kuvan oikeassa yläkulmassa on muuten kaupanpäälliset, ilmeisesti neliönmallisia tarroja tm. mitä paketista äkkiä vilkasin, kun en ole kerinnyt niihin sen kummemmin vielä tutustumaan! 
 Sitten erilaisia niittejä, pyöreitä, neliöitä ja lumihiutaleita. Ootan jo, et pääsen kokeilemaan näitä! Ja siinä se tilaus sitten olikin.
 Tänään kävin Tokmannilla ja siellä oli Flormarit 2kpl/3€. Ostin kaksi, vaikka olisi ollut monta muutakin, mitä multa vielä puuttuu.
 LS09 ja GL02
En ole ehtinyt kokeilemaan näitä lakkoja vielä, mutta toivottavasti mahdollisimman pian löydän aikaa kynsien huollollekkin. :)
Sitten vielä laitoin kuvan tähän postauksen loppuun, kun Sini tuli katsomaan miten mun lakkojen kuvaaminen sujuu. :D Taisi sen jälkeen vähäsen leikkiäkkin pulloilla. 

9 kommenttia:

  1. Water decalit on kyllä tosi näppäriä koristeluun:) tykkään niistä enemmän kun tarroista, koska ne on ohuempia ja ainakin mulla ne pysyy paremmin!
    Kivoja ostoksia muutenkin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin mä oon käsittänyt muiden blogitekstien perusteella. :)
      Kiitti! :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia ja mullakaan ei ole ku kerran tai pari tullu kokeiltua water decal kuvia vaik omistan hurjan määrän.Ajattelin itekki ryhdistäytyy vaik tykkään tarroistakin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:) aijaa :D mulla tosiaan ei ole vielä enempää decaleja, kuin nuo kuvissa olevat. Tarroja multakin löytyy paljon, niitä mun vaan tulee käytettyä tosi harvoin, vaikka niillä saa nopeesti nätit kynnet.

      Poista
  3. mistä nuo niitit on?

    VastaaPoista
  4. Onkos toi Mimax joku suomalainen nettikauppa? Ja kuinka nopeesti ne ostokset sielt tulee? Ku ite ajattelin kans ostaa sieltä jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En bloggaa siis enää, nimi on vaan vielä tollanen

      Poista
    2. Juu on suomalainen, tilaus tulee parissa päivässä :)

      Poista