perjantai 22. helmikuuta 2013

Ranskalainen manikyyri äidille



Äidin geelit kaipas taas huoltoa. Alunperin mun ei pitänyt tehdä niille muuta, kuin korjata. Ajateltiin kuitenkin tehdä koristelutkin pitkästä aikaa geeleillä, kun kuitenkin mulla on aika paljon värigeelejä ja pigmenttejä. Helmiäisvalkoisen geelin sekottelin itse rakennusgeelistä ja pigmentistä. Nimettömiin ja peukkuihin tein erikokoisilla strasseilla, helmenpuolikkailla ja mikrohelmillä tuollaiset "korut". Mun mielestä ne onnistui ihan hyvin, vaikka tekeminen meni välillä vähän sähläämiseksi. Onnistuin polttamaan pöytälamppuni lampun ja kaadoin viimeistelynesteen pöydälle. Valmista kuitenkin tuli parin tunnin jälkeen. ;D Postata mun piti nämä jo heti eilen, mutta sitten netti ei ollutkaan enään yhteistyöhaluinen mun kanssa, ja piti jättää tälle päivälle. 

2 kommenttia: