lauantai 9. helmikuuta 2013

Hyvää synttäriä minä !





Nonii, moikka vaan! Tänään onkin sitten 9. päivä helmikuuta ja mun synttärit:) 14 vuotta tuli täyteen. Tuntuu sinänsä hassulta, koska oon pitänyt tätä blogia 12 -vuotiaasta saakka. 

Tein itselleni synttärikynnet, ja täytyy kyllä sanoa, että ne on onnistuneimmat kynnet aikoihin. Muistelisin niin, että mulla oli viime vuonnakin pinkit kynnet syntymäpäivinäni, en kyllä tiedä miksi, koska pinkki/vaaleanpunainen ei todellakaan kuulu mun lemppariväreihin. :D Kynsissä kuitenkin ihan nätti. :) 

Tuli tässä mieleen, että voisin tehdä jonkinlaista toivepostausta, jos tulee hyviä ideoita. Saa siis laittaa ehdotuksia kommenttiboxiin. :) Jos ideoita ei tule tai ne eivät muuten vain ole minun mielestäni sellaisia, että haluaisin toteuttaa, niin toivepostaus jää tältä erää väliin. Toki ihan koska vaan muutenkin saa kertoa, jos haluaisi mun välillä tekevän jonkun erilaisen postauksen. :)

30 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! Ja hyvää syntymäpäivää! :) ♥

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet.
    Hyvää syntymäpäivää! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet!


    Hyvää synttärii! ((:

    VastaaPoista
  4. Hyvää syntymäpäivää!:)
    Mulla oli eilen synttärit,täyin 16 =)

    Ihanat kynnet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Hyvää synttäriä sullekkin, tosin näin päivän myöhässä sitten. :D
      Kiitti ! (:

      Poista
  5. Tosi hienot kynnet & Hauskaa syttäriä! :)

    VastaaPoista
  6. Onnittelut päivänsankarille!! :)

    Mulle tulee sellanen toivepostaus mieleen että vertailisit Konad-lakkoja, jos omistat niitä enemmänkin? Kuvassa on ainakin tuo yksi. Mulla on ollut vain yksi sävy ja 3 minipulloa, joiden perusteella en ole ollut vakuuttunut, mutta Konadilla on niin paljon kivannäköisiä pulloja että luulen että sieltä löytyisi jotain hyvääkin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)

      Toi olis muuten mielestäni hyvä idea, mutta en nyt kauheen montaa Konadin lakkaa omista :/

      Poista
  7. onnea vaan!:) ja ihanat kynnet, kadehdin ku sulla on noin pitkät ja muutenki ihanan näköset kynnet! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Nooh, ei nää nyt enään niin kovin pitkät ole. :D

      Poista
  8. Onnea! (:

    Ja kivat kynnet <3

    Liittykää lukijoiksi blogissani!

    http://hattarakynnet.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. iiiihanat kynnet ♥ ja onnee! :)

    VastaaPoista
  10. Onnea, kivat kynnet! :)

    mylifewithnailart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. Onnea! Oot ollut jo aika pitkään mun inspiraationlähde kynsissä ja ensimmäinen blogi johon ryhdyin lukijaksi! Susta tulee vielä jotain tosi suurta kynsien kanssa ;).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Oon ihan imarreltu, kiva kuulla jos mun tekeleet miellyttää. :)

      Poista
  12. Hyvää syntymäpäivää! mullakin on syntäärit helmikuun 9. päivä((:

    VastaaPoista
  13. Hei ihanat ää !!! (=

    thousandnaildreams.blogspot.fi

    VastaaPoista
  14. Söpöt!♥
    http://choconailsbyhanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Muista vaihtaa "Olen 14 vuotias." :D

    VastaaPoista