maanantai 11. kesäkuuta 2012

Kirsikkapuun oksat




Mulla ei oo vielä kertaakaan ikinä ollut minkäänlaisia kirsikkapuita kynsissä, ihme kyllä. :D Usein on pitäny tehdä, mut sit se on vaan jääny. Mut kerta se on ensimmäinenki. Oksat maalasin akryylimaaleilla, koska musta tuntuu, et mut kaikki mustat nail art lakat kuivuu melkein heti sen verran, kun alottaa lakkaamaan, et siitä rupee venumaan sitä semmosta lankamaista juttua. Kynsilakanohennin vois olla kova sana, et jos semmostaki sitte reilun kuukauden päästä tilais. 

Kiva kun taas ulkona paistaa aurinko ja on aika lämminkin. :) Varmaan eka kerta kesänen fiilis nyt loman aikana, kun alan olemaan kunnolla terve. Perjantaina kyllä oli vielä kuumetta..  Ihan niin lämmin sielä ei vielä ole, että järveen tarkentuisin mennä uimaan. :D 

Blogilla on muuten 23. päivä tätä kuuta 1 -vuotis synttärit! Aika kauan sinänsä mä sit tätä blogia jo oon pitäny, vaikkei vuosi nyt hirveän pitkä aika oo. Mut kehistystä on tapahtunut. Mun mielestä ainakin noi muutamat, itseasias aika monetkin ensimmäisistä kynsistä, jotka mä tänne oon laittanut, on tosi suttusia. :D Mutta mä taidan mennä nyt ulos. :)

27 kommenttia:

  1. http://www.cesarsshop.fi/alarge-barrelmedium-silver-p-1800.html <--- onks noi niitä ihmeen elektronisia viiloja, mil poistetaa geelikynnet/akryylikynnet ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen tarvii viel ite sen elektronisen osan tai siis sen, en osaa selittää:D

      Poista
    2. Mut siis toi on kuitenki se VIILA osa, mikä viilaa sen geelin/akryylin pois ? minkälainen toinen elektroninen osa.. öö :D

      Poista
    3. mun elektronin kynsiviila (ite kutsun vaa poraks:D) on tilattu eri paikasta, ni mä en oikeen tie näistä cesarin jutuista.

      Poista
    4. Mistä se on tilattu ? (: Voisin sieltä kattoo.

      Poista
    5. Voitko linkata minkälainen sulla on ? :P mä en oikein tajua noista et mikä ois se semmonen oikeenlainen..

      Poista
    6. http://lukijat.iltasanomat.fi/kynsikilpailu/93397/2/ Oisko tää voinut matkia sua ? On ihan samanlaiset, jopa tuo hopea glitteri alla. Tai on siellä vielä jotain hopeita pilkkuja. Mutta kuitenkin. Alko vähä epäilyttämään noi.

      Poista
  2. Apua, ihanat! osaisimpa itekkin tehä :O

    VastaaPoista
  3. ihania kynsiä ja ihana blogi ! (:

    http://wilma-itsabeautifulday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Nää on UPEET ja tää blogiki on ihana :)

    VastaaPoista
  5. Ompas hienot kynnet! Miten saat noin pikkutarkasti yksityiskohtia, et varmaan sillä lakan omalla siveltimellä oo noita kukkia tehny vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Oksat on tehty siveltimellä ja kukat dotting toolilla. :)

      Poista
  6. Aa okei, tiiätkö saako niitä dotting tootteja jostain tavaratalosta vai pelkästään netistä? :)

    VastaaPoista
  7. Kysymys pliis vastaaa!!! <33

    MISTÄ sä ostat noita YES LOVE lakkoja? :D:DD:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne on ostettu kirppikseltä, mut siis ne on ihan tilattuja sinne :)

      Poista
  8. Mist kirppiksest, onks ne uusii, ja onks niitä paljon myynnissä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On uusia, löytyy monesta kirppiksestä, en uskalla mennä sanomaan et kaikista, etten valehtele :D ja on niitä paljon (:

      Poista
  9. Mistä kirppiksestä sä ostit ja mä asun Helsingissä :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Luulen ettet lähde tänne parin sadan kilometrin päähän kynsilakkojen takia ;)

      Poista
  10. Yhyyh toivottavasti Helsingistäkin löytyy :D

    VastaaPoista