lauantai 23. kesäkuuta 2012

1 -vuotis synttärit!


Tänään on blogini syntymä päivä ja sen kunniaksi piti tietenkin saada synttärikynnet! :) 
Onhan se vuosi sinänsä aika nopeesti menny, ei tunnu yhtään siltä, et olisin kirjottanu tätä blogia jo vuoden ! 

Kuluneen vuoden aikana olen yhteensä tehnyt 142 postausta, tämä mukaan lukien. 
En uskonut tätä blogia luodessa, että saisin ikinä sataa lukijaa täyteen, mutta nyt on jo reilusti yli ! Kiitos kaikille lukijoilleni ♥  
Kehittynyt olen paljon, vanhimmissa postauksissa on aika suttuisia kynsiä ja kynsinauhoja. :D Lakkojakin on tullut vuoden aikana lisää noin 80. Koristelutarvikkeitakin on aikas paljon enemmän nykyään. 

Oon kyl ylpee ittestäni, et oon jaksanu kirjottaa tätä blogia vuoden, ja tuun kyllä varmasti jaksamaan vielä kauan, on tästä kuitenkin iloa itsellekin, kun näkee kynnet, joita on aikasemmin ollut, ku kaikkia on aika hankala muistaa muuten. :D

14 kommenttia:

  1. Onnea :)

    Olisi aika ihme, jos niitä lakkoja ei olisi tullut yhtään tämän kuluneen vuoden aikana :D

    VastaaPoista
  2. Onnea!! Oisko sulla mitään vinkkejä miten saisin pidemmät kynnet? Oon innostunu kynsien laitosta, mutta joitain designeitä ei voi toteuttaa, koska omistan niin lyhyet kynnet :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anteeks että tuun tällein tähän väliin mutta mulla ois yksi keino mikä auttaa... Joo eli apteekista saa BIOTIINI nimistä vitamiinia se nopeuttaa kynsien ja hiusten kasvua (Pitää kyllä syödä noin 3 kk että eron alkaa huomata) samalla se pidentää kynsiä se myös vahvistaa niitä esim omat kynteni ei enää liuskotu yhtään kun oon nyt syönyt sitä. ;D kannattaa kokeilla suosittelen! :D

      Poista
    2. Kiitti (: Joo lisätäkseni tohon Iitun kommenttiin, Trindin nail repair auttaa kans (:

      Poista
  3. No joo, oot kyl kehittyny paljo:) Onnee:))

    VastaaPoista
  4. Onnea blogilles ! Sori myöhäiset onnittelut :D
    Tosi hienot noi kynnet ja ne molemmat juhannus-kynnet (:
    Oot kyl edistyny aika hurjasti :DD !

    VastaaPoista
  5. Onpas hienot kynnet, varsinkin toi muffinssi kynsi :) Ja aattelin nyt sanoo tähän samaan kommenttiit et toi ne juhannus kynnet ooli liian ihanat, tee mullekkin ♥

    http://elamaniminun.blogspot.fi/

    VastaaPoista