sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Jouluinen ranskis

Moikkamoi! No niin, nyt alkoi sitten jo joulukuukin, miten aika voi mennä näin nopeesti? Ei tätäkään vuotta enään ole paljoa. 
Tänään tein ensimmäiset jouluaiheiset kynnet tänä vuonna. 




Mulla ei oikeestaan ollut mitään sen kummempaa suunnitelmaa näihin. Valkkasin vaan jouluiset, toisiinsa sopivat lakat ja kokeilemaan peukkuihin, millaiset kynsistä voisi tulla. Aika yksinkertainen lopputulos, mutta silti aika kiva. Mulla ei meinaan ole ollut minkäänlaista ranskalaistamanikyyriä nyt hetkeen, tai ainakaan ei juuri nyt muistu. 
Onko teillä lukijoilla toiveita joulukynsien suhteen? :) Voisin parhaani mukaan yrittää toteuttaa niitä. 

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. +mainitsin sun blogin mun blogissa, koska tää on mun lempi kynsiblogi!♥

      katsunkynsiblogi.blogspot.fi

      Poista
    2. Voi kiitti paljon ihana! <3

      Poista
  2. Superkaunis jouluranskis, tykkään ihan hulluna näistä kynsistä!! <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet<3mulla ei ole pitkiä kynsiä koska ne lohkeilee ja en osaa olla yleensä pureskelematta niitä!
    Miten pääsisin kynsien pureskelu tavasta eroon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mulla ei itellä oo ikinä ollut sitä vaivaa, että pureskelisin kynsiä, niin en kokemuksesta voi sanoa mitään. Mutta luulisin, että se tarvitsee vain päättää, ettei pureskele enään ja sitten mun tietääkseni on olemassa jotakin kynneliä tm. joka sitten on ilmeisesti niin pahan makusta, ettei sitä pysty syömään. Sitten mulla tuli kanssa mieleen, että jos lakkaat jotkut oikein kivat kynnet, niin eihän sun tee mieli pureskella niitä pilalle? ;)

      Poista
  4. Kivat kynnet! Mulla taitaa olla itselläni myös tuo OPI :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset! :) Aijaa, tämä mitä käyn oli Die another day :)

      Poista