lauantai 28. joulukuuta 2013

Haven't the foggiest

Sain joululahjaksi 4 kynsilakkaa, yhden Opin ja kolme Gina Tricotin lakkaa. Oon ollut vähän laiska loman aikana kynsien suhteen, mutta tässä olis nyt sitten Opin Haven't the foggiest.
 Hopea metalli/foil lakka. Taisi nousta heti mun suosikeissa kärkeen! Näteimmän värinen lakka, mitä mulla on. :) Plussaa kuivumisajasta ja peittävyydestä. Yksi kerros olisi saattanut riittää, mutta laitoin varoiksi kaksi.
En halunnu peittää näin kaunista lakkaa monimutkaisilla ja suurilla koristeluilla, joten päädyin vaan leimaamaan mustat kukkaset XL-laatasta.
Muista uusista lakoista seuraavassa postauksessa. :)

7 kommenttia:

  1. Wou, tykkästyin myös tuohon Opiin. Upean värinen :) Ja nuo on just passelit koristelut noihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen ostamaan jos vaan sattuu löytämään! heh, kiitos :)

      Poista
  2. Yksinkertaiset, mutta söpöt :3 Mistä suosittelisit ostamaan laattoja + scraperin ja stamperin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mimaxilta ainakin löytyy ja sieltä itekkin oon tilannut. :)

      Poista
  3. Ei vitsit mäki niin ostan ton o.p.i:n lakan! Mulla on monta sen lakkaa, mut toi on aivan ihana!

    VastaaPoista