maanantai 23. joulukuuta 2013

Jouluaaton kynnet 2013

Moikka! Tänä vuonna jouluaaton kynnet on aika simppelit, mutta kyllä näillä nyt ainakin sen huomisen menee. :)
Mulla ei ollut mitään ideaa, että millaset kynnet tekisin aatoksi. Halusin jotain vähän juhlavampaa, kuin se, että olisin maalannut kynsiini joulupukin kuvat. Selailin netistä yli tunnin kaiken näkösiä joulukynsiä, mutta mikään idea ei oikeen sytyttänyt. Loppujen lopuksi päädyin suunnittelemaan kynnet kokonaan itse. 

Lakkakuva on vähän tylsähkö, ei lainkaan niin jouluinen, kuin muut kuvat. Muut kuvat on otettu jo muutama tunti sitten, ja tuon räpsäsin hetki sitten nopeasti. Kamerastani oli akku lopussa, enkä viitsinyt ruveta arvuuttelemaan, että kestääkö se vähän pidempää kuvaussessiota. :P

Näiden kynsien ja tämän postauksen myötä toivotan ihan jokaiselle oikein mukavaa ja rauhallista joulua! ♥

17 kommenttia:

  1. Vautsi kuinka kivat!:) mulla oli ideoita kynsille ehkä liikaakin, koska lopulta ne ovat ihan sekasotku ja kaikkea on kokeiltu päällekkäin:D MUtta kyllä ne yhden Jouluaaton aina menettelee!

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet! Hyvää joulua sinullekkin :)

    VastaaPoista
  3. Upeet kynnet!! :) montas kynsilakkaa sulla on ? (; ja hyvää joulua ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) noin 250. Kiitos samoin! :)

      Poista
    2. Omg kui paljo !! :0

      Poista
    3. Nyt minun 60 lakan kokoelma tuntuu todella mitättömältä... :D

      Poista
  4. Ihanat kynnet ja rauhallista joulua

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet!niin jouluisetkin ! (;Ja hyvää joulua;)

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet!niin jouluisetkin ! (;Ja hyvää joulua;)

    VastaaPoista
  7. Wäääää mite sä osaat nii hienoi kynsii tehä?? Joo tiiän, tää on oikeesti tosi tyhmä kysymys, mutta kun tossa sun bannerissa on keskellä olevassa kuvassa kynsilakkapurkki, josta valuu lakkaa, nii ooksä ite kaatanu sen purkin ja ottanu tollasen taidekuvan vai ootko ottanu netistä?? Joo, tää oli tosi tyhmä kysymys, mut se jäi vaa vaivaamaan mua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harjottelulla oon oppinu, en mäkään aina oo osannu :) Juu oon ite ottanut senkin kuvan, toinen mun harrastuksista on valokuvaus ja mulla on toinen valokuvauspainotteinen blogikin. :)
      letitbejulle.blogspot.fi

      Poista
  8. Ihanat kynnet! Tää sun blogi on muutenki tosi kiva! :)
    Millä ohjelmalla muokkaat kuvat ja teet bannerit? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! :) kuvat muokkaan picasalla ja banneri on tehty picmonkeyllä :)

      Poista