torstai 8. elokuuta 2013

Yksiväriset nysäkynnet

Kattokaa mitä menin tekemään kynsilleni! Viilasin ne ihan lyhyiksi, niin että nahat tuli vastaan. Syynä siihen on se, että haluaisin opetella soittamaan kitaraa. Meillä kun sellainen on käyttämättä kaapissa. Saa nähdä mitä siitäkin nyt tulee, hah. 
 

Lakkasin kynnet Lumenen Tummuvalla illalla. Jätin ne yksivärisiksi sen takia, että mun päällyslakka on loppu. Kävinhän mää tänään kaupassa, mutta en tietenkään sitä muistanut. Punanen on silti kiva ihan noin pelkästäänkin. :) Ainakin on siistit kynnet huomiseksi, kun koulu alkaa taas loman jälkeen. 

13 kommenttia:

  1. Ihanan värine lakka. Vaihetaaks kynnet, mulla on vielä lyhemmät :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat! Mä ite tykkään tehä paljon erinlaisia kynsiä, ajattelin lujea jotain kynsiblogia ja mun mielestä tää blogi näytti hyvältä. Sun kynnet on tosi ihanat, noi näyttää pitkiltä, vaikkane oisi noin lyhyeks viilattu. Ihana blogi, ihanat kynnet, liityin lukiaks!

    VastaaPoista
  3. Hienot vaikka noi onki aika yksinkertaset ne on silti toosi hienot!(;

    VastaaPoista
  4. Hienot! Äkiseltään katottuna noi näyttää aika pitkiltäkin kun ne on ton malliset :) vois itekki ostaa ton lakan ku näyttää niin kivalta :)

    VastaaPoista
  5. Hienot.

    Käys kattoo mun ja mun kamun blogi ;)
    pienetpulleatponit.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Voitko käydä liittymässä lukiaks mun blogiin, mä itekkii teen aika paljon kynsiin liittyviä juttuja ja ois toosi kivaa jos saisin sinne lukioita :) http://sirinblogilifeisaplay.blogspot.fi/

    VastaaPoista