sunnuntai 25. elokuuta 2013

Vihreä vinomani glitterillä

Moikka! Musta tuntuu, että aika kuluu nopeammin mitä ennen, eikä ole aikaa tehdä kaikkea mitä tarvisi. Uudet kynnet tein viimeksi maanantaina. Olihan nyt jo sitten aikakin tehdä uudet. Idean näihin sain äidin nykyisistä geelikynsistä, jotka muuten tarvisi huoltaa taas ihan tässä lähiaikoina. Astetta kesäisemmät kynnet, kuin edelliset, mutta olihan tänäänkin vielä kesäisen kuuma päivä!


Pohjalla ihan normaalisti Trindin nail repair. Piti laittaa ranskislakkakin, mutta kuinkas kävikään. Nostin sen kyllä muiden käytettävien lakkojen kanssa pöydälle, mutta lakatessani vihreällä huomasin ranskislakan odottavan vuoroaan pöydällä.. Ensin lakkasin vinot kärjet Wet n Wild fastdry'n Sage in the Cityllä, jottei Seppälän nimetöntä lakkaa tarvitsisi laittaa niin kauhean montaa kerrosta, on meinaan sen verran hidas kuivuja. Vihreän rajalle tuputtelin Coralin Nevadaa. Kyseinen lakka on muuten todella pahanhajuinen! Mun mielestä ihan kiva lakkaus lyhyessä ajassa. Mitä mieltä te olette? :)

9 kommenttia:

  1. Hienot taas!(: ja noi vihreet värit sopii hyvi yhtee

    VastaaPoista
  2. Hienot. :) Mulle näistä tulee mieleen joulu, kun yhdistettynä vihreä ja kultainen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) aijaa :D mullakin tulis ehkä sitten, jos vihreä olisi tummempi :)

      Poista
  3. Tossi hienot! Mä en voisi kuvitellakaan tekeväni ranskista ilman ranskislakkaa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mulla se ei sinänsä haittaa, kun mulla ei niinkään erota, että onko mulla ranskislakkaa, vai ei. :D Ainakaan noista parista, mitä mulla on.

      Poista
  4. Oi! Ihanat! Miten sun kynnet ei haperru? Mun meni kynnet ihan lahoiks kun lakkasin jtn kuukauden putkeen kynsiäni..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on hyvä aluslakka, Trindin nail repair. Sitä kun jonkin aikaa käytät niin ei varmasti pitäis hapertua! :)

      Poista