perjantai 2. elokuuta 2013

Punamusta spiraali





Moikka! Mun kynsien lakkaaminen on taas vähän jäänyt, en vain ole ehtinyt ja iltaisin olen ollut aika väsynyt. Nyttenkin kyllä väsyttää, ja sain kynnet juuri vasta valmiiksi, mutta ainakin tuli mulle mieleiset! En tiedä mikä näissä on, miellyttää vaan mun silmiäni. :) Saattaa toki johtua siitä, että punanen ja musta on mun lempparivärit. Yritän taas loman loputtua ruveta lakkaamaan kynsiä vähän useammin, niin postauksiakin tulisi sitten muutaman kerran viikossa. :) 

12 kommenttia:

  1. Ihanat !Noi väritki o tosi kivat ja sopii hyvi yhtee.(:

    VastaaPoista
  2. Nää on kivat! Tulee mieleen sirkus :D
    Musta ja punainen vaan sopivat niin hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) hei nii mullekin tuli sillon kun tein näitä :D
      Niin sopii :)

      Poista
  3. Jännät ja hienot!!:D Teitkö ihan vapaalla kädellä vai käytitkö jotain teippiä tms?:)

    VastaaPoista
  4. Kivat! Sul on nätin malliset kynnet :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan dramaattiset värit :3 Miten saat sun kynsistä tuon malliset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niimpä :) noo mun kynnet kasvaa aika kulmikaiks, mut sit vaan viilaamalla ihan suoriks :)

      Poista
  6. Käy kurkkaamassa mun blogia. Siellä olisi yksi haaste, johon saisi vielä muutama liittyä.:D:)
    www.ampunkynsiblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista