sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Vihreää epäonnistumista ...

Tän päivän kynnet meni ihan pepulleen, en jaksanu tehdä mitään erikoisii koristeluja ja loppujenlopuks mun mielest noi oli aika sutut. :) Mutta siis, nyt yli noista Yvesin lakoista vuorossa vihreä. :) Peitti yhdellä kerroksella, levittyi hyvin ja kuivui supernopeesti ! tämmösiä kun ois kaikki lakat .. (:


Ja sitte näihin koristeluihin. Nää ei vaan iske muhun. Mut kyllä mä varmaan yön yli jaksan olla näillä kynsillä, mut huomenna kyllä teen uudet, kunhan vaan ehdin. :D 


Toivepostaustakin pitäs ruveta väsäämään, mut kyllä mä sen varmaan vielä loman aikana teen, onhan tässä vielä aikaa kun koulu alkaa 10. päivä, vaikka oisinhan mä toki lomaillu vielä vaikka kuukauden kauemmin 8) 

15 kommenttia:

  1. Alkaaks sulla perjantaina koulu :o

    VastaaPoista
  2. Ei mun mielestä yhtään epäonnistuneet, kivathan noi on !(: Ja onneks mulla koulu alkaa vasta 13. päivä :D

    VastaaPoista
  3. Oot onnekas et sul alkaa perjantain koulu, pääset heti viikonlopun viettoon :D
    Mul alkaa 13. päivä, ni koko viikko D: Ja noi kynnet on oikein kivat, ei ne mitenkään sutut ole :)

    VastaaPoista
  4. Kivoja nää sun kaikki tekemät kynnet, oot tosi taitava, jään lukemaan!:)

    Käy toki kurkkaamsaa meänki blogi ja liity lukijaksi jos tykkäsit!
    http://olilad.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mistä noi yves rocherin lakat on tilattu?:))

    VastaaPoista
  6. Ei oo hienoimmat tekemäs kynnet mutta musta silti ihan onnistuneet (; ja muutekseen meillä alko koulu 14.8. :D

    VastaaPoista
  7. Mul on toi sama yves rocherin kynsilakka:)

    VastaaPoista