perjantai 20. heinäkuuta 2012

Lisää holotestailua

Joo, alun perin mun piti tehdä kynnet niillä Yvesin lakoilla, tai siis teinkin, mut ne ei oikeen onnistunu, joten tein uudet Flormareilla. :)

Pohjalla on Flormarin hololakkaa 810.


Koristelut tein yksin kertasesti. Vasemmassa kädessä lakkasin kärjen vasemman reunan Flormarin 805'llä ja oikeassa kädessä oikean kärjen. Vedin pari viivaa ja leimasin perhoset.





Niin, aluksihan mun piti tehdä jotain niillä Yvesin lakoilla, ja olinkin jo lakannu kynnet violetilla, ja olin tekemässä koristeluja Opin Planks a Lotilla, mut sitte ne epäonnistui ja siinä vaiheessa mua ärsytti niin paljon, et mietein jos seuraavat lakkaukset ei onnistu, heittäisin kaikki lakkani ja muut tarvikkeet pois. Mut onneks onnistui sitte. :D Vaikka ei aina kaikessa voi onnistua niin kuin olis halunnu. (:

Teitä lukijoita on muuten jo 200 ! Huikeeta, kiitos kaikille seuraajilleni ! ♥


9 kommenttia:

  1. Vau, ihan ylihienot noi holokynnet ! ;)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Selailin nettiä ja törmäsin tähän sun blogiin. Oot todella taitava kynsienlakkaaja ja osaat tehä kaikkia kuniita kynsiä :). Ootko ollu aina noin taitava vai ootko tullu paremmaks harjoittelemalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus mun kynsien laitto oli aika suttaamista, mut harjottelemalla oon oppinu. :)

      Poista
  4. sait juuri uuden lukijan (: oon ite parin kuukauden sisällä alkanut todella kiinnostua nail artista ja tälle innostukselle ei näy loppua. Katoin näitä sun kuvia ja ihmettelen miten saat kynsinauhat pidettynä noin hyvä kuntosen näkösinä. Ite rasvailen käsiä useempia kertoja päivässä ja hoidan muutenkin kynsinauhoja mut ei ne vaan tolta näytä :D oisko salaisia neuvoja ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla pysyy kynsinauhat aika hyväs kunnos viikonki, vaikkei rasvais tms. Mut yleensä öljyyn ja rasvaan ne joka päivä ja työntelen takasin paikalleen. (:

      Poista
  5. Nätti toi hololakka ja kivat koristelut keksit siihen :)

    VastaaPoista