keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Ostolakko loppui !

..Ja menin heti tuhlaamaan loput rahani noihin Flormarin hololakkoihin, kun vapiksessa oli tarjous 3 lakkaa viidellä eurolla ! 


Sävyt vasemmalta oikealle: 809, 802, 810, 808, 805 ja 820.
Tosta oikean reunimmaisesta mun mielestä ei vois ihan holoa sanoa, ainakaan sen perusteella miltä se pullossa näyttää.


Sitten mummini oli myös tilannut minulle Yves Rocherin lakkoja! :) Kiitos mummi !
Sävyt vasemmalta oikealle: Veriappelsiini, Vihreä, Punamarja, Fuksia, Violetti ja Yönsininen. 
Nää kaikki on musta vaan niin hienoja ! Toivottavasti riittäis moneen lakkaukseen, kun ovat 3 ml pulloja. 


Mutta ekaks kokeilin Flormarin 802'sta, tykkään kyllä ! Kahdella kerroksella peitti mainiosti, mikä on yllättävää näissä Flormarin lakoissa. Kuvassa holoefekti ei näy sellaisena, kuin se oikeasti on. :(


Koristelut tein toisella Flormarin hololla, 809'llä. Tai siis liukuvärjäsin kärjet sillä. 


Päälle leimasin konadin m36 laatasta ruusukuviot.


Näillä kynsillä ja uusilla lakoilla pärjää taas tovin. Ja ainiin, aattelin nyt vaan mainita, että uusi Trindin nail repairikin on, kun iskä osti sen mulle kun kävivät äitin kanssa kaupassa :) Mut nyt lopetan tän lörpöttelemisen tähän, on tää postaus jo sen verran pitkä. :D

12 kommenttia:

  1. Aww toi hololakka♥ Ja mulla on kans noi yves rocherin lakat, ne on ihania (;

    VastaaPoista
  2. Voi kunpa munkin mamma tilais mulle kynsilakkoja :D
    Mut ihana toi hololakka ja kynnet !(:

    VastaaPoista
  3. Pakko mun on sit kans mennä ostaa noi hololakat kun muillakin on ;D

    VastaaPoista
  4. hohhhoo ihania :) montako lakkaa sulla on yhteensä? o:

    VastaaPoista
  5. ihanat kynnet ! ♥
    missä muutes asut? oon nyt pikkuserkuilla ja käytiin tänään just siellä vapiksessa (jos se nyt on se vapaa valinta:D) ja siel oli justiisa 3 lakkaa 5 eurolla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! (: Asun satakunnassa, mut vissii aika monessa vapiksessa/tokmannissa on ollut toi 3 lakkaa vitosella (:

      Poista