sunnuntai 12. joulukuuta 2021

Lisää perhosia

Moikka ja anteeksi koko syksyn kestänyt hiljaisuus! Minulla on ollut opiskelujen takia koko syksy niin hektistä, että en ole juurikaan halunnut olla ylimääräistä tietokoneella, koska olen muuten tuijottaa ruutua ihan tarpeeksi. Muutamat kunnolliset kynnet olen syksyn aikana tehnyt, mutta suurimman osan ajasta minulla on ollut yksiväriset kynnet. 

Käytetyt lakat ja tarvikkeet:
-Essie - Bikini So Teeny
-Born Pretty - Cosmos Bouquet, Cherry Blossoms ja BP-X52

Nyt on vähän hassu ajankohta postata kesäisiä perhoskynsiä, mutta ajattelin nyt laittaa nämä tänne siinä järjestyksessä, kun olen lakannutkin. Tulee ainakin blogi ajantasalle.😊 Muistan, että nämä kynnet olivat sellaiset, että piti saada nopsaan nätit kynnet ja sellaisethan näistä tulikin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti