torstai 3. heinäkuuta 2014

Kesäisen räikeä liukuväri

Moikka moi! Mulla alkoi maanantaina työt S-marketissa ja oon siellä nyt kaks viikkoa ennen kun mun ripari alkaa. :) Eilen sitten jaksoin tehdä kynnet, vaikka oon ollut aina kotiin päästyä tosi väsynyt! 
En ole koskaan aikasemmin kokeillut liukuväriä pystysuunnassa. Mulla oli taas ongelmia lakkojen valitsemisessa, niin kuin aina. Jotenkin teki mieli saada jotain kesäisen värikästä, joten päädyin Opin Bright lights big coloriin ja Oriflamen Suniiin. Liukvärin päälle laitoin kerroksen Flormarin U04:sta. Vielä kultaiset neliönmalliset niitit ja sitten ne olikin jo valmiit. :) Harmi vaan, kun kuivuminen vei niin paljon aikaa, että pariin oikean käden kyneet ehti tulemaan pari kolhua. 

11 kommenttia:

  1. Nams, todella aurinkoiset tekeleet - sopii hyvin mun iloiseen fiilikseen, kun helteinen vapaa viikonloppu on tulossa - jos en muuta saa päähäni niin tiedä vaikka otan mallia näistä.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitti! :) toivottavasti sääennusteet pitää nyt sit paikkaansa, et olis se helteinen viikonloppu :)

      Poista
  2. Oi kuinka kesäiset!:) täällä odottaa vklppu töitä ja muutenkin tulevat hellepäivät menee mun tuurilla töissä;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :) Harmi :( toivottavasti sullekkin osuis vapaata lämpiminä keleinä :)

      Poista
  3. Hienot! Ihanan kesäiset :)

    VastaaPoista
  4. Ihanan väriset kynnet, hienot. :)

    VastaaPoista
  5. Ihanan kesäiset kynnet! Flormar toimii hyvin topperina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Jep, tulee kivasti shimmeriä lisää :)

      Poista