sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Punavalkoiset vesimarmori kynnet

Moikka! Oon koko aamun väkertänyt kynsien kanssa, ja nyt vasta pääsen postaamaan. Noh, pitkästä aikaa kuitenkin tein kynnet sellaiseen aikaan, että pääsen ulos kuvaamaan ne. 
Tunti meni siinä, kun kokeilin marmoroida valkoisella, punaisella ja vihreällä, mutta valkoinen ei levinnyt veteen enään vihreän päälle, vaikka kokeilin ties kuinka monta kertaa! Jätin vihreän lakan sitten kokonaan pois, vaikka eihän näistä sitten enään niin jouluset tullut. :(

Mun mielestä joulu on niin ihanaa aikaa ja oon niin joulu ihminen, niin yritän nyt tehdä jouluun mennessä mahdollisimman monta jouluista lakkausta. Sitä en sitten tiedä kuinka hyvin onnistun ainakaan ensiviikon aikana, koulussa on taas koeruuhka.. 

16 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet nämäkin :3 Oon nyt selannu noita aikasempiakin postauksia läpi ja tuli vaan mieleen, miten saat nuo lakkauksien reunat aina noin siisteiksi? Siistitkö lopuksi jollain vanupuikolla tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) yritän lakata aina mahdollisimman siististi, niin ettei tarvitsisi paljoa putsailla. ja putsaan yleensä siveltimellä :)

      Poista
    2. Nätit kynnet! Ja on nuo minusta ainaki jouluset. Mulla tuli ekana mieleen ne piparminttutikut. :D

      Poista
    3. Kiitoksia! :) hyvä että näyttää joulusilta :)

      Poista
  2. Oot onnistunut erinomaisesti! :) Mä en tiiä, millon uskallan ottaa tämän työn alle, kun kuitenkin saa monta tuntia väkertää kun aina joku kynsi epäonnistuu :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!! :) Mietein itekkin vähän samaa, siitä on jo niin kauan, kun viimeks oon vesimarmoroinut. Mutta kannattaa silti, vaikka menisikin vähän aikaa, jos marmorointi onnistuu niin se on aina kauniin näkönen :)

      Poista
  3. Nätit♥ Mulla vaan ei taho ikinä onnistuu vesimarmoroinnit :D Mut vaikka käytit vaan yhtä punasta, niin näyttää että ois eri punaisen sävyjä:) Ja kiitos ku luet mun blogia♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Ei se mullakaan aina meinaa onnistua, välillä se on lakoistakin kiinni. :) Ja eipä mitään :)

      Poista
  4. ois kiva jos näyttäisisit eri vaiheita kun lakkaat niin olisi helpompi itse kokeilla :) ja tosi nätit noi kynnet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no voin toki tehdä tutoja jos jostain tietyistä kynsistä pyydetään. Kiitos! :)

      Poista
  5. Ihanat! Tulee mieleen ne karkit ne missä on punasta ja valkoista :)

    VastaaPoista
  6. kivat kynnet taas ja nätit siis miten sun kaikki lakkaamat kynnetvoi olla aina nii upeit?!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: heh, empä tiiä :D harjottelulla vaan :)

      Poista
  7. Ihanat! Ja ite en ikinä oo onnistunu vesimarmoroinnissa :( tulee aina vaan paksu klöntti kynteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) välillä se saattaa olla lakoistakin, mullakaan ei kaikki lakat toimi.

      Poista