perjantai 19. lokakuuta 2012

Kukkia ja helmiä

Sain eilen mummiltani Yves Rocherin ranskalaisen manikyyri setin. Se sisälsi kynsiviilan, appelsiinipuutikun, manikyyriteippejä ja kolme lakkaa ranskalaista manikyyriä varten. Ne olivat tommoisessa pienessä pussissa. :) 

Sitten uusimpiin kynsiin. Näillä olis tarkotus olla koko syysloma, joka muuten alkoi tänään. Menen meinaan Kuusamoon, enkä ota muita kynsijuttuja mukaan kuin kynsiviilan. 



Tein ensin liukuvärjäyksen Models Ownin Naked Shimmerillä ja Oriflamen Glossy Taupella.  Liukuvärin päälle laitoin Opin Thrills in Beverly Hillsiä kerroksen. Kukat olisi muuten onnistunut hyvin, mutta mun kaikki mustat nail art lakat alkaa olemaan vähän kuivahtaneita ja lopussa, niin että jälki on tuon näköistä. Nimettömiin tein tuommoisen "helminauhan" helmen puolikkailla, strasseilla ja mikrohelmillä. Blogin puolelle palailen taas syysloman jälkeen. :)

21 kommenttia:

  1. Vaau, onpa ihan tosi hienot !:):)
    Millos sulla loppuu syysloma? Itellä alkaa tiistaina vasta :p

    VastaaPoista
  2. Oho mul alkaa koulu maanantaina syysloma meni jo ja sul vast alkaa ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vissiin riippuu missä asuu, että millon se on. :D

      Poista
  3. tosi kiva toi pakkaus ja noi kynnet ! I like !

    muute "järkytyin" HYVÄLLÄ tavalla, sillä luin sun jtn vanhoja postauksia missä kerroit miten hoidat kynsiäsi. Ensinnäkin ns."järkytyin" siitä, että sinulla oli puolet tuotteistasi SAMOJA kun minulla, ja minä rakastan Trindin Nail reprair:iria, niin kun sinäkin varmaan tykkäät :)? Toiseksi! se, että harrastat jääkeikkoa !!!! tai olet jo harrastanut 3 vuotta... arvaa mitä? MÄKIN harrastan lätkää, harrastanut about. 5-6 vuotta. tai ihan siitä asti kun opin kävelee niin samalla luistimet olijo jalassa. Huom. jäkiksen ohella, tuli hypittyä taitoluistimilla n.3vuotta ja sitten rupesi aika loppumaan kun lentopallo,tanssi ja jäkis änkäsivät samoihin aikoihin. Sen siis lopetin n. viime talvella? tai sitä edellisenä :D:D ! :)

    Onko sulla muuten ollu ongelmia jäkis hanskoissa pitkien kynsien kaa? vai pelaatsä edes enää? Mulla oli jtn pient, et kynnet katkeili ja jtn. Kunnes löysin Nail Reprair:in tai miten kirjotetaankaa ? :) P.S. Missä joukkueessa sä pelaat ;o? tai pelasit? :)

    P.P.S. Ootsä siis poika vai tyttö. siis tarkotin tota Jullee ::DDd.. (vajaa... olen minä, täh ;;DD;! )

    P.P.P.S. Sul on ihana blogi ja oon lukenu sitä paljon ja aika pitkään ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tyttö xD

      Poista
    2. joo kylmä se nyt tiiän ku luin noita ihan vanhimpii ja entiiä mistä mä sen repäsin :D:d

      Poista
    3. Kiitos! :)

      Ilmeisesti en siis ole ainoa, jonka mielestä ne hoitotuotteen on hyviä. Trindin Nail Repair on paras kynnen vahvistaja mitä olen kokeillut! :) Jääkiekko piti lopettaa muutama vuosi sitten. Haluisin kyl viel pelata, mut en voi. Sen takia siis ei oo ollu lätkähanskojen ja pitkien kynsien kanssa ongelmia. :)

      Ja niinkuin jo anonyymikin sanoi, tyttö oon.:D
      Kiitoksia! (:

      Poista
  4. Sulle on tunnustus blogissani! :D http://kynsikynnesta.blogspot.com

    VastaaPoista
  5. Hei nätit kynnet!! Ja onnee mur(s)useni kun sulla on kohta jo 300 lukijaa :33

    VastaaPoista
  6. Vau, nää on tosi hienot kynnet! :)

    VastaaPoista
  7. Mielipiteesi Trindin Nail Repairista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä paras kynnenvahvistaja ja hintakaan ei oo mitenkään liian korkea. Montaa muuta kynnenkovettajaa en ole kokeillut, koska olen ollu niin tyytyväinen tähän Trindin Nail Repairiin.

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Hienot kynnet :)

    Kattoisitteko munkin blogini ? naildude.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. tota milleen sää saat pysymään noi strassit sun kynsissä , ettei ne tipu samantien ? (:

    VastaaPoista