maanantai 9. heinäkuuta 2012

Vesimarmorointia




Ekat vesimarmori kynnet, jotka julkaisen blogissani ! Oon kyllä montamonta kertaa enneki marmoroinu, mut mikään ei oo onnistunu julkasukelposeks, mut tänään kokeilin tippeihin ja näillä L'Oréalin lakoilla onnistui mun mielestä tosi hyvin !  Allehan yleensä kannattaa laittaa se valkonen lakka, mutta ku mun valkonen lakka vetelee viimisiään, ja ostolakkoa on jäljellä vielä reilu viikko, ni piti sitte keksiä joku korvike, niin aluslakaks laitoin tuon vaaleanpunasen Trindin nail repairin, jonka päälle tommosen luunvalkosen lakan, sekin L'Oréalin ja se sai sitte kelvata pohjaks marmoroinnille. Tykkään näistä kynsistä kyllä tosi paljon ! :)  Ainoa miinus on, pintaan on tullu jonkimoisia kuplan tapasia möykkyjä :( 

17 kommenttia:

  1. Ihanat! Mullakin yleensä tulee niitä kuplia:(

    VastaaPoista
  2. Noi on tosi hienot! Mulla menee aina ihan päin perususta suoraan sanotusti jos marmoroin vaikka oonki marmoroinu ainakin 7 kertaa, no harjoitus tekee mestarin.

    ++ Mullaki tulee kuplii niihi :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! mullaki on ennen, voi olla etten oo käyttäny marmorointiin sopivia lakkoja :d
      mulla näistä on kuplat jo melkein tasaantuneet huomaamattomiksi o:

      Poista
  3. Kivat : ) Ja mulla tulee noita kuplia yleensä vähemmän, ku se lakkaus homma on siinä vedenpinnalla nii jos siinä näkyy niitä kuplia, nii mä ainaki yritän tökkia niitä jollaki esim. hammastikulla et ne hajois : )


    http://www.saras-nails.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat. Täytyy kyllä vissiin oikeasti koittaa itsekin vesimarmorointia uudelleen, kun tolla saa tosi kivaa jälkeä aikaan. Kerran koitin ja hermo meni tokan kynnen kohdalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: mullakin on yleensä enne menny hermot jo melkeempä ekassa kynnessä :D

      Poista
  5. Vaau, tosi kivat & hienot ! Ite oon 2-3 kertaa koittanut ja millää kerral ei onnistunu :PP mut tosi hienot !

    VastaaPoista
  6. Hienot, en tosin koskaan oo koittanut, mut silti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! kannattaa koittaa, omasta mielestäni vesimarmoroidut kynnet ovat nätit :)

      Poista
  7. Nää on hei tosi ihanat!! :D Kuinka lämmintä vettä sä käytit? :)

    VastaaPoista