perjantai 13. huhtikuuta 2012

Nimpparit !

Mulla oli siis eilen 12.4 nimpparit ja mun Color Clubin lakatkin tuli just sopivasti. Sain myös kummitädiltäni 3 lakkaa; 2 graffitia ja yhden nail artin :)


Worth The Risque, Sky High ja Wing Fling

Kummitädiltäni saamat lakat :)


Kokeilin heti tuota Worth The Risqueta. Hopeinen hololakka, tykkään. Peitti hyvin ja kuivui nopeesti. Kuvassa kaksi kerrosta. Olin tämän koulupäivän näillä ilman mitään koristuksia, musta tää lakka on yksinäänkin tosi kiva ! :)


Nyt kun tulin koulusta, halusin kokeilla toista graffitilakkaa, jonka sain kummitädiltäni. Mun mielestä nää on näin ihan kivat, voi olla että oon koko viikonlopun näillä kynsillä ;)

Hyvät viikonloput kaikille ! :)

2 kommenttia:

  1. en haluu valittaa mut se on worth THE risque eikä in..;DD

    joo mut ihania kynsiä teet♥
    sul on ihanan pitkät kynnet, haluisin yhtä pitkät < 333 oon periny ohuet ja hauraat kynnet, nytki mennää tekokynsillä :D

    VastaaPoista