sunnuntai 10. elokuuta 2014

Räikeät leopardikynnet

Moikka! Mulla alkoi torstaina koulu ja mun oli tarkotus tehdä sitä varten keskiviikkona uudet kynnet, mutta enpäs sitten tehnytkään kun en ollu koko päivänä kotona. Torstaina koulun jälkeen taisin nukkua koko päivän ja perjantaista lauantaihin siskon tyttö oli meillä hoidossa, joten sillonkaan en voinut tehdä uusia kynsiä. 
Tänään sitten vihdoinkin mulla oli aikaa ja tiesin tarkalleen millaset kynsistä tulisi, koska olin tehnyt mallin tipille valmiiksi. Ainoa ongelmani oli vain lopussa oleva valkoinen lakka, mutta riitti se kuitenkin. Tein valkoisen pohjan päälle liukuvärin Oriflamen Sun:lla ja Wild & Mildin Fashion Passionilla. Leopardikuvion liilat läntit tein Black Starin B038:lla ja reunustin ne samalla uudella mustalla Naturelin koristelulakalla, kuin edellisten kynsien kukkaset. 
Edellisessä postauksessa puhuin myös siitä, että mun uudella läppärillä värit ei ole yhtä kirkkaat, kuin vanhassa, mutta sain säädettyä  niitä ja nyt näyttää jo paremmalta. :)

13 kommenttia: