tiistai 26. elokuuta 2014

Niittejä vihreällä pohjalla

Moikka! Vaikka kuinka olen yrittänyt ja melkeenpä joka postauksessa olen puhunut, että postauksia rupeaisi tulemaan taas niin kuin ennenkin, eli pari viikkossa, niin en ole nyt vain ehtinyt. Mutta tähänkin mulla on kunnon syy. Olin koko viime viikonlopun perjantaista sunnuntaihin Helsingissä, koska olin Cheekin stadion keikalla! 
Eilen oli taas vihdoin lakkauspäivä. :) Mun teki mieli lakata Yves Rohcherin Vert Canardilla, koska jos nyt oikein muistan, niin olen kyseistä lakkaa käyttänyt viimeksi noin vuosi sitten. Mun teki myös mieli käyttää kultaisia niittejä, joten koristelut piti suunnitella sen mukaan. Mulle tuli heti mieleen nämä violetit kynnet viime talvelta, ja ajattelin toteuttaa saman lakkauksen, mutta vain eri värein. Mun täytyy kyllä sanoa, että nämä vihreät kynnet onnistui paremmin, vaikka ovathan molemmat versiot kivan värisiä. :)

2 kommenttia: