sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Räikeitä kukkia




Moikka! Lakkasin hetki sitten kynnet, ja tuntui taas ettei millään olisi sujunut. Meinaan kaikki mun mustat nail art lakat on menny ihan liisteriksi, niin kukkien ääriviivojen tekeminen oli aika hankalaa. Oikeaa kättä en edes yrittänyt saada valmiiksi mustan lakan takia. Nooh, kaipa täytyy hankkia muutenkin uusia nail arteja:)
Mun mielestä vasen peukku oli ainoa, mikä onnistui siististi. 

Huomasin tänään, että mun blogia on katsottu jo yli 100 000 kertaa! Iso kiitos kaikille seuraajilleni! :) Lukijatkin lähenevät jo neljääsataa. Mutta tälläinen postaus nyt tänään :)

15 kommenttia:

  1. Kivat! :) miten sä osaat tehä noin hyvin? :O

    VastaaPoista
  2. Yli hienot, oon niin taitava. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanan kesäiset ja raikkaat!=) Ei nois oo mitään vikaa.;)

    VastaaPoista
  4. Tosi ihanat! Kyllä kuvissa ainakin näyttää, että ovat onnistuneet hyvin :)

    VastaaPoista
  5. Hienot! Kivat värit.

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  7. Ihanat!!!!!!

    muutes miten teet bannerin? Se on kiva:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!:)
      Tän mun nykysen bannerin oon tehny ihan vaan picmonkeyllä, mutta ajattelin kyllä tässä lähiaikoina tehä uuden. :)

      Poista
  8. Vau, ihastuin näihin kynsiin ja liityin. Ihania!

    jansuddti.blogspot.fi

    VastaaPoista
  9. Mistä niitä nail-art lakkoja saa? :) ja ihanat kybbet<3<3 ;)

    VastaaPoista
  10. Ihanat kynnet! Mistä nail-art lakkoja saa?

    VastaaPoista