lauantai 11. toukokuuta 2013

Pinkkiliila vinomanikyyri




Moikka! Mun oli tarkotus lakata kynnet tänään joskus aamupäivällä, mut sitte mulle tuliki nii paljon kaikkee muuta tekemistä, että jätin kynsien tekemisen iltaan. Pohjalle lakkasin Flormarin U23'sen, koska näin äkkiseltään muistellen en ole käyttänyt sitä vielä kertaakaan, vaikka kyseinen lakka on ollut mulla jo viime kesästä saakka. Päälle tein vinomanikyyrin Black Starin B038'lla, jonka rajasin Kissin kultasella koristelulakalla. Päälle vielä kerros Yes Loven D10'ntä. Huhhu, tulipas aika rajun värinen väriyhdistelmä, ainakin näin mun silmissä. Liila olisi ehkä voinut olla tummempi, mutta nyt se on myöhäistä. :) 

4 kommenttia:

  1. Kivasti sopii nuo värit yhteen, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aluks näytti musta aika 'rajuilta' mun makuun, mut oon tottunu väreihin. :D kiitos:)

      Poista
  2. Ihanat värit!! Ei värien räikeys haittaa, ku kesäkin on tulossa (ellei jopa oo jo...) <3:D:)

    VastaaPoista