sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Tonttulakit

Moikka vaan. Tää mun omien kynsien lakkaaminen vähän venahti. Äidin geelejä oon pari kertaa korjaillut ja isosiskon kynnetkin oon kaks kertaa lakannut tässä välissä. 




Alun alkaen mun oli tarkotus kokeilla Yves Rocherin ranskis settiä, mutta totesin että akryylimaaleilla saan tehtyä ranskalaisen kärjenkin nopeampaa ja siistimmin. :) Tonttulakit on siis kokonaan tehty akryylimaaleilla ja niillä tekeminen oli muutenkin helpompaa, kuin lakoilla. 
Loppuvaiheessa, kun enään päällyslakka puuttui muutamasta löin vasemman nimettömän pöydän kulmaan niin eikös punainen ja valkoinen mennyt keskenään sekasin! Sitte yritin korjailla niitä ihan vaan lisäämällä lisää maalia päälle ja tietenkin heti oli laittamassa päällyslakkaa, kun siitä enään puuttui. No tottakai märät maalit menisi leviämään kun niiden päältä siveltimellä vetää. Jouduin tekemään sen kokonaan uudestaan, mut oon kyl ihan tyytyväinen, et tein. Jos olisin jättänyt sen sellaisekseen niin en olis kyllä varmaan jaksanut kattella näitä tätä päivää pidempään. :D 

Luntakin on jo jonkin aikaa maassa ollut, mutta mä en aikasempaa ollut tajunnu, että voin kuvata lakat ja lakkaukset ulkona. :D Näpit vähän jäässä kun yrittää saada kynsistä kuvaa.


Tässä olis vielä meidän Tonttu-Kissa nukkumassa "raskaan" päivän jälkeen. :D Tosin tonttulakki sillä ei pysynyt kauaa kuvaamisen jälkeen. Ei taida olla oikeen mieluinen. :D 
Ei mulla muuta, mukavaa joulun odotusta kaikille! :)

12 kommenttia:

  1. Söpöt kynnet ja ihuna kisu <3

    VastaaPoista
  2. tosi söpöt kynnet! Tätä voisi kokeilla itsekin joku päivä :) ja voooi miten söpö kissa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kannattaa joo kokeilla :) Hihi, onhan se c:

      Poista
  3. suloset kynnet on ! & kissa kanssa (;

    VastaaPoista
  4. Miten söpö kissa! Ja hienot kynnet! :)

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskat ! :) MInkä merkkista toi päällyslakka on? :)

      http://shine-bright-like-diamond.blogspot.fi/

      (mun kone poisti ton mun edellisen kommentin) :D

      Poista