maanantai 24. joulukuuta 2012

Jouluaaton kynnet

Ihan aluksi toivotan hyvää joulua kaikille! Aika on mennyt nopeesti ja taas on yks vuosi kulunu:)




Jouluaatoksi tein itselleni orjanlaakerikynnet. Oon aina luullut, että noi on mistelinoksia! Keskiviikkona mulle kerrottiin, että mistelinoksassa on valkoset marjat ja että niissä on ihan eri malliset lehdetkin. :D Silti tuun varmaan vieläkin sanomaan noita mistelinoksiksi jossen oikeaa nimeä muista:D Jokatapauksessa oon tyytyväinen näihin kynsiin. 

En tiedä miten nykyään lakkaan kynteni, kun tässä lähiaikoina oon melkein joka kerta saanut sitä lakkaa naamaankin. Iho kuivunut entisestään kun sitten sitä lakkaa yrittänyt kynsilakatpoistoaineella pois saada, kun muutenkaan ei pois ole lähtenyt. Mutta ei mulla nyt muuta. Hyvää joulua vielä! 

26 kommenttia:

  1. VOI EI TODELLA NÄTIT JULLE :3:3 hyvää joulua sullekkin :) !

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet ! :)
    Hyvää joulua siulle ! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat mistelit;) Hyvää joulua!

    VastaaPoista
  4. tee joku päivä postaus kaikista sun kynsilakoista! kaikista!;)

    VastaaPoista
  5. pakko viel raiskaa tätä boksii mun kysymyksil :D:D

    1. Ooks aatellu tekeväs tälle fb-sivui sit vaikka kun on 400 lukijaa?
    2. Voiks tehä noihin sun klassisiin kulmakukkiin (u know :D), tutoriaalin ku mä en osaa niit XD
    3. Ootko ajatellu joskus pitäväs jonku sortin teemaviikon?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä varmaa fb sivuja, en jaksais päivittää niitä:D
      Joo voin mää(:
      Teemaviikko mun on monta kertaa pitäny pitää, mut sit se on vaan aina jääny:D

      Poista
  6. Kiitos samoin! Voitko tehä vähän erikoispostausta missä esittelisit sun saamat joululahjat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä varmasti kynsiaiheiset lahjat esittelen, mutta muita en varmaankaan:)

      Poista
  7. Ääk... Mäkin luulin et ne on mistelinoksat...Ihanat kynnet!

    VastaaPoista
  8. nuo koristeet on aika rumat mut ihan ok.. sulla on ällöt kynnet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei miellytä nii pidä suus kiinni! Tietty kritiikkii saa aina antaa mut toi oli haukkumista, ethän sä edes perustellu mielipidettäs.. Noissa ei oo mitää ällöö ja btw, eiks ollu pokkaa sanoo omalla naamalla?

      Poista
    2. Juuriki näin, kun kynsimonsteri sanoi - kritiikkii saa toki antaa mut sullahan ei oo ees perusteluja tohon. Jos ei miellytä ni ei tarvii lukea tai kommentoida. Ei aina kaikkea tarvii sanoa mitä sylki suuhun tuo.

      Poista
    3. Mikäs paviaani se täällä huutelee asiattomuuksia?? Musta tuntuu Julle, et tuo joka täällä aukoo päätään, on vaan naamari rutussa ja tosi kateellinen sulle :)

      Poista
  9. Plus, että tosi harva osaa tehdä noin hienoja kynsiä ja vielä pelkällä lakalla! Tiettykään, sitä ei voi sellaset tietää, jotka ei ite ole tehnyt ;)

    VastaaPoista