perjantai 31. elokuuta 2012

Leimattu puolikuumani

En oo jaksanu lakata kynsii ny pariin päivään, eikä kyl aikaakaan oo hirveesti ollu, mut tälläset tuli hetki sitte tehtyy. Mun ekat puolikuut, jee! :D




Mun mielestä nää onnistui hyvin ja viihdyn näissä varmaan jonkin aikaa. Kunhan helmenpuolikkaat ei ala sinkoilemaan irti, ni oon tyytyväinen. 

Mulla ei oo kun muutama Konadin laatta, kun en ole vaivautunut tilaamaan niitä enempää, mut oon huomannu et m36'sta käytän eniten. (: Mutta aattelin jossain vaiheessa tilata Bundle Monsterin laattoja. Ei mulla nyt sitte tällä kertaa muuta.

8 kommenttia:

  1. jälleen aivan upeat kynnet =)

    VastaaPoista
  2. oih teet aivan ihania kynsiä (: ! kuinka paljon vaivaa sulla käytät noitte sun kysnie ylläpitämisee ?

    VastaaPoista
  3. En ole koskaan oikein lämmennyt näille puolikuumaneille, mut nää sun on tosi kivat :)

    VastaaPoista
  4. oi vähä ihanat ! (: onneks nään noi varmaan koulus ! ::)

    VastaaPoista
  5. Aika ihania nu sun kynnet :)

    VastaaPoista