maanantai 9. huhtikuuta 2012

Ostolakko



Nyt muistin kuvata lakat, hyvä minä ! Nyt oli siis ekaa kertaa käytössä Pierre Renén lakka sävyssä 218. Mulla on vaan yks tämän merkkinen lakka (tämäkin saatu) ja oon kyllä tyytyväinen laatuun. Peitti yhdellä kerroksella, tasoittui hyvin ja jäi tosi kiiltäväksi kuivuttuaan. Kuvissa kuitenkin kaksi kerrosta. Kuivui silti tosi nopeesti. 

Sovittiin tänään äitin kanssa, ettei kumpikaan meistä ostelis tai tilailis sataan päivään kynsijuttuja.  Ensimmäinen päivä olis huomenna. Tänää kylläkin viimeks tilattiin :D Ite tilasin Cesarista muutaman Color Clubin lakan, pari lakkaa uudesta Take Wing kokoelmasta ja Femme Fatale kokoelmasta Worth The Risquen. Äiti tais tilata geelejä.
Saan silti ostaa alus- ja päällyslakkoja tarpeen mukaan, huh. Luulen kuitenkin, et mä pystyn pitämään sen sopimuksen paremmin, ku äiti. Ilmotin sille sitte, että jos se menee ostamaan jotain, mä saan ostaa yhden Opin lakan. Ja jos se ostaa useemmankin kerran jotain, ostan mäki sitte useemman Opin lakan. Seuraavaks sitte vasta heinäkuun puolessa välissä värilakkoja mulle, paitsi jos äiti ostaa  jotain :D

"Mä en osta yhtään mitään kynsiin liittyvää" äitin päättäväinen kommentti, ku näytin tän tekstin sille. Ja pah, aivan varmasti ostaa :D Nooh, saatte kuulla sitten viimeistään sillon heinäkuun puolessa välissä, et miten kävi :D

Vaihdoin fonttia, millä kirjotan tänne. Rupes jotenki tylsistyttämään toi vanha, en kyllä tiedä miksi. :D

14 kommenttia:

  1. Miten selviät 100 päivää ostolakossa? Ei luoja, jos mä olisin niin kauan ostolakossa nii varmaa sekoisin. :D
    T.Kotkansulka

    VastaaPoista
  2. Ihanat :)

    TV:http://angelstar-saarahani.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. JULLE! Pahis, jos mää tekisin kynsiblogin nii oisin laittanu tän taustan. Yhyy, mikä rosvo. :D
    T. Kotkansulka jälleen. :D

    VastaaPoista
  4. Hyvän näköiset kynnet ! :)
    Tsemppiä ostolakkoon ;) Alku on noissa yleensä se hankalin, kokemuksesta voin sanoa. Tuntuu löytyvän aina sillon kun ei saisi, jotain todella mukavaa :D Mutta pistää ainankin miettimään, tarviinko oikeesti juuri tuota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos & kiitos :D Joo, voin vaan kuvitella, että kuinka paljon kaikkee kivaa nyt sadan päivän aikana satun löytämään .. :D

      Poista
  5. Kivat!! :) Toimiiko tuo Trind Nail Repair oikeesti? :o Paljonko maksoi ja mistä ostit? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitto ! (: Toimii, sen avulla mun kynnet on kasvanu tälläsiks, ku ne nyt on :) Maksaa noin 13-15 € jos muistan oikein ja löytyy marketeista, itse ostin paikallisesta s-marketista (:

      Poista
    2. Oiii :o ELI HETI OSTAMAAN! (; :D Kiitos tiedosta :3

      Poista
  6. Kauniit kynnet! :) mulle toi ostolakko vois tehä ihan hyvää, niin jäis rahaa autoonkin :D
    http://my-little-addictions.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (: Ja heh, aika mahdottomalta tää mulle jo nyt tuntuu, vaikka vasta eka päivä niistä sadasta :D

      Poista
  7. Idea katottu aivan selvästi Tartofraiserin uudesta tutosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, idea on sieltä. Nää on kuitenkin erilaiset, toteutettu mun tavalla.

      Poista