keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Kultamustat Kynnet

Heh, munhan piti tehdä toiset pääsiäiskynnet .. :D eipä sellasia nyt sitte tullu. Mun piti kans lukee huomiseen hissan kokeeseen, mut kynsilakat oli houkuttelevempii, ku toi hissan kirja :D

Kynsiin on tossa heijastunu jotenki toi mun pinkki kamera. :o



Kuvasin nyt sit molemmat kädet, ku toi vasemman käden etusormen kynsi häirittee mua niin paljon. Yleensä mulla on kuva vaan vasemmasta kädestä, ku oikeella kädellä on niin paljon helpompi kuvata, ku vasemmalla kädellä. Nyt sit sain yhden onnistuneen (niiden kymmenien yritysten jälkeen) kuvan oikeestakin kädestä, jee ! :D


Muokkasin blogin ulkoasuu, vanha rupes kyllästyttämään. Eihän siinä ny kovin suurta muutosta tapahtunu, mut muutos silti :) Saa kertoa toki kertoa mielipiteensä ulkoasusta ja kynsistä :)

9 kommenttia:

  1. Mullakin on toi Flormarin lakka. Ihan nätit, mut kaikki sano et värivalinta oli hirvee ku näytin kuvan netissä ku mul oli tota Flormarii kynsis. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielipiteensä kaikilla, mun mielest mustan kans sopii mikä tahansa :)

      Poista
  2. Moikka :) Löysin juuri blogisi ja jään todellakin lukijaksi, todella taitava olet! :) Ihanat nämäkin kynnet <3

    VastaaPoista
  3. oon itse samaa mieltä että mustan kanssa sopii mikä vaan väri. :) hienot on!

    VastaaPoista
  4. jäin lukijaks :)
    oot tosi taitava :D ♥

    ompa järkky värivalinta??
    mustan kaa sopii kaikki JA mikäs angstailu ny sielä o ku tylsistyneenä alat paskoja juttu keksineenä muita dissaa :D ? onkkelmia :)

    repeen aina ku tossa kommentinvahvistuksessa lukee et todista että et ole robotti :'DD

    VastaaPoista
  5. ihania kynsiä, naaww ;3 järkytyin ku katoin sivupalkista et oot vast 13 o: oot tosi taitava <:

    VastaaPoista
  6. Ihanii kynsii(:♥ Oot tosi hyvä tekee niit(:: Mut mist oot ostanu ton paketin jos on noit kaikkii koristeita?(:

    VastaaPoista