sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Synttärikynnet

Moikkamoi! Mulla on tänään mun 15-vuotis synttärit ja tein sen kunniaksi kynnet jotka on toteutettu mun lempiväreillä. :)
Elikkäs tein ihan vaan normaalin ranskalaisen manikyyrin mustalla lakalla ja rajalle laitoin punaisia 2 mm strasseja. Mun mielestä teen aika vähän tälläisia aika perusranskiksia, joten nyt halusin sellaiset. 

Tänään aamulla mulla jo ehti lohkeemaan vasen etusormi  sivusta niin paljon, että täytyy taas viilata kynnet niin lyhyiksi, kuin mahdollista. Onneksi sain kuvat ennen! Vasen peukkukin lohkesi torstain liikunta tunnilla niin lyhyeksi, etten saa viilattua sitä edes suoraksi. :( Nyt kuitenkin menen jatkamaan synttäreideni viettoa. :)

10 kommenttia:

  1. Oikein kivaa synttäripäivää! :) Näillä kynsillä varmasti viihtyy juhlia.

    VastaaPoista
  2. hyvää synttäriä! :)

    VastaaPoista
  3. Söpöt kynnet ja hyvää syntymäpäivää

    VastaaPoista
  4. Kiva ja nätti ranskis. Punainen ja musta sopii hyvin yhteen. Hauskaa synttäriä! :)

    VastaaPoista
  5. Ihanat kynnet<3 Onnee ja ollaan synnytty melkeen samana päivänä :)

    VastaaPoista