lauantai 9. marraskuuta 2013

Kultaisia niittejä

Mooi! Mulla on muutamia jo aikasemmin ostettuja lakkoja, jotka ei oo vielä päässyt kynsille, mutta halusin silti kokeilla nyt toista eilisistä ostoksistani. 
Flormarin LS09. Läpikuultava ja shimmerinen nudelakka. Olin jo pidemmän aikaa havitellut jotain tällästä lakkaa.
Koristeluista tein aika yksinkertaiset, mutta silti omalla tavallaan näyttävät. Tosin, ehkä mieluummi kaukaa kauniit. Mustasta rajasta ei tullut ihan niin siisti, kun olisin halunnut. Teipillä kun ne tein, niin ei tainnut olla reunoista ihan kunnolla kiinni. 
Niiteistä sen verran muutamalla sanalla vielä, että nää olikin käytössä paljon huomaamattomampia, mitä olin kuvitellut. Paljon ohuempia, kuin strassit, joten luulisin että nää pysyykin mulla kauemmin sinkoilematta irti. 

5 kommenttia:

  1. Hienot kynnet!:)
    Pitääpä itsekin ostaa toi sama lakka, näyttää kivalta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti:)
      Joo suosittelen kyllä, halppislakaksi oli tosi hyvän laatunen :)

      Poista
  2. Uii ihanat! Sun kynsiblogi on yks mun lemppareista! Katoin eilen sun kaaikkii postaukset blogistas :3

    VastaaPoista