torstai 10. lokakuuta 2013

Pinkkejä aaltoja

Moikka! Tänään koulussa mun kaveri sanoi, että on nähnyt mulla joskus pinkit kynnet missä on sivussa vähän niinku aaltoja. Sanoin kyllä ettei oo, tai ainakaan just nyt heti tullut mieleen, niin selattiin siinä sitten koko blogi alusta loppuun eikä sellaisia kynsiä tullut vastaan. Sitten keksein, että teen sellaiset! 





Mulla oli kauhea ongelma värien kanssa. Pinkkiä piti olla, mutta en osannut päättää mitkä niistä. En tiedä valkkasinko sittenkään oikein, kun aikani niitä pulloja siellä laatikossa pyörittelin. Kuitenkin, pohjalla on Maybelline mini coloraman jokin vaalean punainen nimetön lakka ja aallot on tehty Lumenen lakoilla Odotan sinua ja Hetken lumo. 

6 kommenttia:

  1. vähä kivat :) tuossa on mun kynsi blogi ois kiva jos liittyisit lukijaksi :) http://cantholdusjulianna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tiiätkö myydäänkö joissain kaupoissa semmosia kynsihileitä ja timantteja? Oon vaan netistä löytäny mutta en jaksais tilata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakaan nyt heti ei tule mieleen, että olisin nähnyt missään. Toki Sokoksella ja Sokos Emotionissa on jotain Kissin pieniä paketteja, joissa on hädin tuskin 50 strassia ja maksaa silti paljon verrattuna esim Mimaxin strasseihin :D

      Poista
  3. Kun mimaxilla myydään silkkipapereita niin mitä niillä tehdään???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää, etten osaa vastata tähän kysymykseen. En ole koskaan kokeillut niitä

      Poista