lauantai 1. kesäkuuta 2013

Päättärit 2013

Moikka! Munhan piti postata ja pari päivää sitten, mutta en sitten saanutkaan aikaseksi muuta kuin yksiväriset kynnet. 



Eilen tein kynnet seiskaluokan päättäreihin. Mulla oli tummansininen mekko, niin halusin kynsillekkin sinistä. Päädyin irtoglitteriin ja korumaisiin koristeluihin. Mielestäni nämä sopi hyvin päättäjäistilaisuuteen. :) 

Se oli sitten se mun ensimmäinen vuosi yläasteella. Se meni mun mielestä tosi nopeesti! Sain hyvän todistuksenkin, keksiarvo oli tasan 9, vaikka parina viimisenä kuukautena ei ole kaikki kouluhommat jaksanut kiinnostaa, varsinkin kun niitä oli niin paljon. Mutta nyt onneks vähän reiluun kahteen kuukauteen ei tarvitse huolehtia mistään koulujutuista. :) Melkein kaikki on juhlinut koulun loppumista tänään, ja on parhaillaankin juhlimassa, mutta itse menen vasta huomenna kavereideni kanssa mökille. 

Mulla on pian 400 lukijaa täynnä! Ihan mahtavaa! Iso kiitos kaikille:) Oon tässä miettinyt, että jos tekisin jonkinlaista erikoispostausta sen kunniaksi, tai ehkäpä jonkinlaista arvontaa;) Ideoita saa laittaa tulemaan. 
Mutta nyt toivotan aurinkoista ja hyvää kesää kaikille! 


8 kommenttia:

  1. Hyvin sulla on mennyt seiskaluokka, jatka ihmeessä samaan malliin ensi vuonna. :) Ihanat kynnet, juhlavat!

    VastaaPoista
  2. upeet kynnet :) itekkin alotin pitää kynsiblogia mut en osaa tehä läheskään noin hienoja eikä se oo menestyny oikee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!:) Mullakin kesti kauan ennen kuin mun blogi alkoi menestyä paremmin :D

      Poista
  3. Nää on upeet!!!!! Ja toi alin kuvakin on hieno!=D=)<3 Oon itekkin ajatellut perustaa oman kynsiblogin, mut en tiedä miten se tehdään... Sulla on hyvä keskiarvo!!:) Mulla oli 9,1.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Blogin luominen on tosi helppoa, kirjautuu vain bloggeriin. :)

      Poista
  4. Ihanat kynnet! Ja sulla tosi hyvä keskiarvo olispa mullaki ollu noi hyvä! :D

    PS. Hieno tuo viimeinen kuva. :)

    VastaaPoista