maanantai 19. marraskuuta 2012

Äidin mustahopeet glittergeelit

Tais olla joku päivä viime viikolla, kun puhuin että olis tulossa postausta näistä äidin kynsistä. Noo, kynsien kuvaaminen vähän viivästyi joten tässä nämä olis nytten. 



Pitkästä aikaa koristelut tehtiin glittereillä ja jätettiin geelien alle. Ei tarvitse olla koko ajan lakkaamassa, varsinkin kun näyttää olevan muutakin hommaa.  Yleensä kun oon äidin geelit huoltanut, niin äiti viilaa itse vanhat pois ja kynnet hyvän pitusiksi. Nämä nykyiset taitaa olla lyhimmät kynnet vähän reiluun vuoteen, kun hänellä on ollut. Melkein kaikki taitavat olla omiakin, muistaakseni vain yhdessä on tippi. Tälläset kynnet äidillä siis nyt. :)

8 kommenttia:

  1. http://jullenkynsiblogi.blogspot.fi/2012/01/piristysta-talveen.html#comment-form

    http://www.youtube.com/watch?v=Sgt_UL3WEuI&feature=relmfu

    //ootko sä matkinu tota, vai onko se sua ? ::D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tein nuo kyseisest kynnet videon mukaan. :D Idea ei siis alunperin ole mun. :)

      Poista
    2. aijjaaaaa, sry, mun moka ^^ ::D

      Poista
  2. Hienot (: Kato toki mun ja kolmen kaverin yhteinen kynsiblogi (tuhnuttajat/The famous four nail artist) Joo, totanoin tuhnuttajat^^ :D Ei oo viel ku yks kuva, ja sekin aikas kauhee näihin sun kuviis verrattuna (;

    VastaaPoista
  3. Voisitko joskus tehä sellasen postauksen ja kertoo noist geelikynsist ja niitte tekemisest?:)

    VastaaPoista